نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تصاویر و اطلاعات جدید و هیجان انگیزی از محتویات کلی بازی Ratchet & Clank منتشر شد

روز گذشته بخش سرگرمی‌های سونی و استودیو اینسومنیاک گیمز سرانجام با یک تریلر بسیار زیبا از بازسازی مجدد Ratchet & Clank برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کردند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا اولین اطلاعات، تصاویر جدید و تصویری از باکس‌آرت بازی را دراختیار شما قرار دهیم.

  • رَچِت به پلی‌استیشن 4 می‌آید: Ratchet & Clank پلی‌استیشن 4 نگاهی عمیق‌تر به داستان اصلی شخصیت‌های این سری با گیم‌پلی مدرن، سیاره‌های جدید، باس‌فایت‌های جدید، مبارزه‌های هوایی و بیشتر می‌اندازد و از قدرت کنسول نسل هشتمی سونی نهایت استفاده را می‌برد.
  • بازی براساس فیلم، فیلم براساس بازی: Ratchet & Clank پلی‌استیشن 4 همزمان با انیمیشن این سری با همین نام، بهار سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. انیمیشن Ratchet & Clank شامل صداگذاران بزرگ هالیوود است و توسط کمپانی فوکِس (Focus) در تاریخ ۲۹ آپریل ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.
  • دیدار مجدد با تمام شخصیت‌های محبوب سری: در اطراف سیاره سولانا با شخصیت‌های دوست‌داشتنی این سری مانند رَچِت، کِلَنک، کاپیتان کوارک، دِرِک و شخصیت‌های کاملا جدید که راه خود را به این سری باز می‌کنند ملاقات کنید.
  • گیم‌پلی، سلاح و داستان جدید: Ratchet & Clank پلی‌استیشن 4 تلفیقی از گیم‌پلی پلتفرمر، ماجراجویانه و شوخی‌های محبوب این سری به همراه خط داستانی، سیاره، باس‌فایت و سلاح‌های کاملا جدید خواهد بود.
  • از دشمنان پیکسلی این سری تا روبات‌های رقاص گروویتران و شخصیت منفی زِرکان، دشمنان رَچِت تا امروز از نظر تعداد به این اندازه نرسیده بودند.

Ratchet & Clank (4)

در ادامه جِیمز اِستیوِنسون، مدیر ارتباطات اینسومنیاک اطلاعات دیگری را از بازی منتشر و در ابتدا اعلام کرد Ratchet & Clank با رزولوشن 1080p و نرخ‌فریم ۳۰ روی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شود:

هدف ما در نسخه نهایی بازی کیفیتی مانند انیمیشن‌های CG است، برای همین Ratchet & Clank با رزولوشن 1080p و نرخ‌فریم ۳۰ روی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شود. زمانی که ما تولید بازی را آغاز کردیم، متوجه شدیم رسیدن به چنین کیفیتی در پلی‌استیشن 4 امکان‌پذیر است و ما نیز از این مسئله بسیار هیجان‌زده هستیم.

اگرچه ما عناصر زیادی را از نسخه‌های قبلی این سری به بازی آوردیم، اما Ratchet & Clank پلی‌استیشن 4 یک بازی کاملا جدید است که ایده‌های جدیدی را درخود می‌بیند. Ratchet & Clank یک تجربه کاملا جدید است و تنها یک بازسازی مجدد محسوب نمی‌شود.

اِستیوِنسون همچنین اشاره کرد این بازی از نسخه قبلی که با نام Into the Nexus عرضه شد طولانی‌تر است:

Ratchet & Clank پلی‌استیشن 4 یک بازی کامل و طولانی‌تر از Into the Nexus است.

Ratchet & Clank (5)

مدیر ارتباطات اینسومنیاک در ادامه اطلاعات دیگری را در رابطه با شباهت‌ها و تفاوت‌های بازی جدید با نسخه‌های قبلی منتشر کرد:

درحالی که داستان بازی همان هسته اصلی گذشته را دارد ( رَچِت با کِلَنک آشنا می‌شود و پس از آن این دو تصمیم می‌گیرند شخصیت منفی دِرِک را متوقف کنند) و مناطق آشنای این سری را به شما نشان می‌دهد، اما تمام قسمت‌های Ratchet & Clank پلی‌استیشن 4 بازسازی، بروز رسانی و یا کاملا جدید شده‌اند.

تمام طراحی‌های بازی از ابتدا انجام شدند. سلاح‌های شما با نسخه‌های قبلی کاملا متفاوت است و کنترل بازی حالت مدرن به خود گرفته است. سیستم نقش‌آفرینی در این نسخه وجود دارد و بازیکنان شاهد هوش‌مصنوعی پیچیده‌تری خواهند بود. برخی از مناطق اصلی بازی از ابتدا طراحی شده‌اند و برخی از قسمت‌های گیم‌پلی بازی مانند کِلَنک و مبارزات هوایی کاملا جدید است.

جِیمز آرنولد در این نسخه درنقش رَچِت ظاهر می‌شود و تمام صحنه‌های سینمایی و کات‌سین‌ها کاملا رنگ و بوی جدید دارد.

Ratchet & Clank پلی‌استیشن 4 دوتجربه کاملا جدید را در یک بازی دراختیار شما قرار می‌دهد و تمام باس‌فایت‌های بازی هم کاملا جدید هستند.

درانتها می‌توانید تصاویر جدید و تصویری از باکس‌آرت بازی را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با این اطلاعات و نسخه جدید سری بازی‌های Ratchet & Clank برای پلی‌استیشن 4 (به‌شخصه از خواندن و نگارش این اطلاعات هیجان‌زده شدم) درمیان بگذارید:

 

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده