نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

در تصویر جدید بازی Star Wars Battlefront سیاره برفی هاث را مشاهده کنید

اگر دوست دارید چیزهای بیشتری را از بازی Star Wars Battlefront مشاهده کنید، جای دوری نروید، چراکه در ادامه می توانید تصویر جدیدی که از این بازی منتشرشده و سیاره برفی هاث را نشان می‌دهد را مشاهده کنید. با زومجی همراه باشید.

سیاره هاث (Hoth) ششمین سیاره اصلی سه‌گانه Star Wars محسوب می‌شود و با مناطق برفی و یخی خود محبوبیت خاصی را نزد طرفداران کسب کرده است. باتوجه به این تصویر فوق‌العاده زیبا که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، می‌توانیم انتظار نبردهای خونین و بزرگی را در این سیاره با رقیبان خود داشته باشیم:

Star Wars Battlefront

ظاهرا Star Wars: Battlefront با سابقه بسیارخوب دایس در زمینه ساخت بازی‌های چندنفره قرار است به یکی از بازی‌های بزرگ امسال و یکی از بهترین نسخه‌های این سری تبدیل شود. اگر گذشته را به خاطر بیاورید، سری Battlefront همیشه یک بازی آنلاین و چندنفره محور بوده و نسخه اول این بازی اولین بازی‌ای بود که خیلی از ما روی اولین ایکس‌باکس به تجربه آن پرداختیم و وارد دنیای بازی‌های آنلاین شدیم.

بازی Star Wars: Battlefront تنها با بخش چندنفره آنلاین منتشر خواهد شد. بخش آنلاین، مانند نسخه‌های پیشین Battlefield از رقابت‌هایی با حضور بازیکنان زیاد پشتیبانی می‌کند. اگر ویدیو معرفی بسیار زیبای بازی را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اولین تریلر Star Wars: Battlefront بپردازید.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این بازی حضور ویژه‌ای را در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 داشته باشد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده