نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

احتمالا Vanquish 2 بازی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز در E3 2015 است [E3 2015]

ظاهرا استودیو ژاپنی پلاتینیوم گیمز قصد دارد از بازی جدید خود در جریان نمایشگاه E3 2015 رونمایی کند. حالا به نظر می‌رسد این بازی ممکن است نسخه دوم بازی Vanquish باشد.

استودیو پلاتینیوم گیمز که ساخت بازی‌های Bayonetta را نیز در کارنامه خود دارد،‌ خبر از معرفی یک بازی جدید در نمایشگاه E3 2015 می‌دهد اما این بازی چیست؟‌ اگرچه هنوز از ماهیت این بازی خبر نداریم اما توییتی که از طرف این استودیو منتشر شده می‌تواند در حدس زدن نام بازی به ما کمک کند.

بازی vanquish

این تصویر متعلق به بازی Vanquish است و منظور از توییت پلاتینیوم گیمز، اشاره به استفاده از قابلیت Boost و گذر سریع‌تر زمان برای رسیدن به روز معرفی بازی دارد. این خبر ممکن است به نا امیدی بعضی از هواداران این استودیو بی‌انجامد زیرا آن‌ها Vanquish را یک بازی تیراندازی عمومی نمی‌دانند. اگرچه در زمان عرضه خود توانست با سرعت بالای گیم‌پلی و همچنین مکانیسم‌های خاص مورد توجه بعضی از بازیکنان قرار بگیرد.

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این توییت می‌تواند نشانه‌ای برای معرفی نسخه دوم سری Vanquish باشد یا این فقط یک عامل حواس‌پرتی محسوب می‌شود؟ به هر حال،‌ هر چه که باشد باید تا نمایشگاه E3 2015 صبر کنیم و منتظر بازی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز بمانیم.

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]نمایشگاه E3 2015 از ۱۶ تا ۱۸ ژوئن (۲۶ تا ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد. با پوشش کامل و جامع اخبار و حواشی این نمایشگاه، همراه زومجی باشید. [/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده