نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی نقش‌آفرینی Sword Coast Legends برای کنسول‌های نسل جدید منتشر می‌شود

Sword Coast Legends نام یک بازی نقش‌آفرینی است که در «قلمروهای فراموش شده» از دنیای Dungeons & Dragons جریان دارد. این بازی توسط استودیو‌های ان اسپیس و دیجیتال اکستریمز ساخته می‌شود و قرار است علاوه بر رایانه‌های شخصی برای کنسول‌های نسل جدید هم منتشر شود.

طبق اعلام سازندگان Sword Coast Legends، این بازی اواخر سال ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد، در حالی که نسخه‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس برای انتشار در تاریخ ۱۷ شهریور ۹۴ برنامه‌ریزی شده‌اند.

دن تاج، کارگردان Sword Coast Legends اعلام کرد که پس از نمایش این بازی در کنفرانس GDC که اوایل امسال برگزار شد، بسیاری از طرفداران درخواست کردند تا نسخه‌ی کنسولی بازی نیز عرضه شود. تاج گفت:

بنابراین ما به عقب برگشتیم و بررسی کردیم تا ببینیم چگونه می‌توانیم بدون به خطر انداختن چشم‌اندازمان برای بازیکنان رایانه‌های شخصی، این کار را انجام دهیم. این پلتفرم‌های جدید، افزون بر نسخه‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس که از قبل وجود داشتند، تضمین کننده‌ی این موضوع است که بازیکن‌ها می‌توانند هرزمان، هرجا و به هرطریق که مایلند، یک تجربه‌ی D&D کلاسیک داشته باشند.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی که برای نمایشگاه E3 2015 منتشر شده است را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

سازندگان Sword Coast Legends قصد دارند تا واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین تجربه به بازی‌های ماجراجویی رومیزی کلاسیک را در قالب یک بازی چندنفره‌ی همکاری پیاده‌سازی کنند.

از ویژگی‌های برجسته‌ی Sword Coast Legends می‌توان به داستان پیچیده، گیم‌پلی بر مبنای هدایت یک گروه و تنوع دشمنان و مبارزات بازی اشاره کرد. جالب است بدانید که موسیقی‌های این بازی را اینون زر، آهنگساز برجسته‌ی مجموعه‌های Dragon Age و Fallout ساخته است.

در بخش چندنفره‌ی بازی حداکثر تا ۴ بازیکن می‌توانند به صورت گروهی با یکدیگر به بازی بپردازند. همچنین بازی دارای ۵ نژاد و ۶ کلاس مختلف است که در آینده تعداد آنها افزایش نیز خواهد یافت. ضمن اینکه سازندگان قول داده‌اند که پس از انتشار Sword Coast Legends، محتواهای اضافی زیادی را برای بازی‌شان منتشر کنند.

در انتها چند تصویر از گیم‌پلی بازی را نیز مشاهده می‌کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده