نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر از گیم پلی بازی Hellblade، ساخته جدید استودیو نینجا تئوری [E3 2015]

استودیو نینجا تئوری در نمایشگاه گیمزکام سال ۲۰۱۴  و در کنفرانس سونی از بازی مستقل درجه یک جدید خود با نام Hellblade رونمایی کرد. پس از گذشت تقریبا یک سال از این معرفی، این استودیو در آستانه E3 2015 تریلر مربوط به این رویداد بازی Hellblade را منتشر کرده که درادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید. با زومجی همراه باشید.

نینجا تئوری در گذشته وعده داده بود در تاریخ ۲۰ خرداد اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Hellblade را به عموم نشان خواهد داد.

در این ویدیو زیبا که تقریبا حالت سینمایی دارید، می توانید سفر خطرناک بانو سِنوا، شخصیت اصلی بازی را در مناطق خطرناک جهان مشاهده کنید. سِنوا که در این تریلر بیشتر درحال فرارکردن است، بخش‌هایی از قابلیت‌های خود در مبارزه را هم به ما نشان می‌دهد.

مانند بازی‌های دیگر نینجا تئوری، طراحی دشمنان و محیط‌های بازی چشم‌نواز و با اتمسفر بازی کاملا هم‌خوانی دارد.

در ادامه تریلر E3 2015 بازی Hellblade که اولین نمایش از گیم‌پلی بازی است را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از ماهیت این بازی منتشر نشده است. سازندگان بازی در گذشته و در زمان انتشار اطلاعات جدید از سیستم مبارزات Hellblade اعلام کردند حداکثر تعداد دشمنانی که بازیکن می‌تواند انتظار داشته باشد به صورت همزمان با آن‌ها رو به رو شود، بیشتر از ۳ الی ۴ نفر نخواهد بود و مبارزات بازی بیشتر حالت تاکتیکی دارد.

یکی از اخبار مهم دیگری که در این یک سال اخیر در رابطه با این بازی منتشر شد این بود که نیوگز جیبویر، کارگردان هنری بازی Heavenly Sword به عنوان کارگردان هنری Hellblade به نینجا تئوری پیوسته است.

بازی Hellblade که در سبک هک اند اسلش است، احتمالا در انتهای سال ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این بازی در کنفرانس E3 سونی حضور ویژه‌ای داشته باشد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده