نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: اولین تریلر بازی Ratchet & Clank برای پلی‌استیشن 4

بخش سرگرمی‌های سونی روز گذشته اقدام به انتشار اولین تریلر از نسخه جدید سری بازی‌های Ratchet & Clank برای پلی‌استیشن 4 کرد که درادامه می‌توانید این ویدیو فوق‌العاده زیبا را تماشا کنید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در این تریلر که بخش‌هایی از گیم‌پلی و صحنه‌هایی سینمایی را نشان می‌دهد، می‌توانید کیفیت انیمیشن‌های این بازی که بسیار نزدیک به محصولات Pixar است را تماشا کنید.

هر دو شعبه‌ی کالیفرنیا و کارولینای شمالی استودیو اینسومنیاک در ساخت این بازی دخیل هستند و بیشتر افرادی که از اولین بازی‌های این سری، در مراحل ساخت و توسعه حضور داشتند، بار دیگر به دور هم جمع شده‌اند تا قسمت جدید را برای پلی‌استیشن 4 بسازند. افرادی مانند برایان الگیر به عنوان کارگردان بخش طراحی، چاد دیزرن کارگردان استودیو و شاون مک‌کیب به عنوان کارگردان بازی، هدایت پروژه را برعهده دارند.

همین نکته باعث شده پس از سال‌ها خصوصیات جدیدی را در سری Ratchet & Clank شاهد باشیم. علاوه بر گرافیک بازی که بدون اغراق شبیه انیمیشن‌های بزرگ است، گیم‌پلی، سلاح‌ها و مبارزات هوایی که از این نسخه به بازی اضافه می‌شوند از خصوصیات جدید ساخته جدید اینسومنیاک است.

درادامه می‌توانید این ویدیو زیبا را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

بازی Ratchet & Clank قرار است بهار سال آینده میلادی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. فیلم این سری هم که ارتباط مستقیم با نسخه جدید بازی دارد، احتمالا بهار سال ۲۰۱۶ به‌صورت سه‌بعدی روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده