نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

آکیولس امشب کنفرانس واقعیت مجازی مخصوص خود را برگزار می‌کند [E3 2015]

تقریباً مطمئنیم که واقعیت مجازی در نمایشگاه E3 امسال نقشی پررنگ‌تر از همیشه خواهد داشت و حال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در این زمینه، کنفرانس انحصاری خود را قبل از شروع رسمی نمایشگاه خواهد داشت.

شرکت آکیولس وی‌آر، سازنده‌ی هدست آکیولس ریفت که غول شبکه‌های اجتماعی، فیسبوک پشتش است حدود یک ماه پیش خبر از برگزاری کنفرانس مخصوص خود داده بود که حال جزئیات زمان دقیق شروع آن و راه‌های مشاهده‌اش منتشر شده است.

امشب ساعت ۲۱:۳۰ می‌توانید شاهد برگزاری اولین کنفرنس E3 2015 باشید که احتمالاً به مدت یک ساعت خواهد بود و به صورت استریم زنده از طریق وبسایت آکیولس و شبکه‌ی توییچ آن‌ها پخش می‌شود.

این شرکت اطلاعاتی از جزئیات کنفرانس خود ارائه نکرد و هنوز مشخص نیست آیا می‌توانیم بالاخره یک دموی کامل و کاربری از نحوه‌ی کار این وسیله ببینیم یا خیر. چند هفته پیش مشخصات فنی پی‌‌سی مورد نیاز برای استفاده از آکیولوس ریفت اعلام شد که با احتساب هزینه‌ی هدست، حدود ۱۵۰۰ دلار آب می‌خورد.

E3 2015 رسماً از دوشنبه‌ی هفته‌ی بعد با کنفرانس بتسدا کار خود را آغاز خواهد کرد و شرکت‌های بزرگ صنعت بازی هم هرکدام کنفرانس‌های خود را خواهند داشت.

آکیولس همچنین قبل از برگزاری این کنفرانس، لوگوی خود را نیز بروز کرده است.

oculus-logo

[alert variation="alert-warning"]نمایشگاه E3 2015 از ۱۶ تا ۱۸ ژوئن (۲۶ تا ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد. با پوشش کامل و جامع اخبار و حواشی این نمایشگاه، همراه زومجی باشید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده