نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

محتواهای جدید با محوریت Diablo برای بازی Heroes of the Storm در راهند

بلیزارد اخیرا یک رویداد جدید را برای بازی Heroes of the Storm معرفی کرد که قرار است طی آن محتواهای مختلف با محوریت مجموعه‌ی Diablo برای این بازی منتشر شود. قبل از همه نیز شاهد اضافه شدن یک شخصیت و یک نقشه‌ی جدید به بازی خواهیم بود.

پس از عرضه‌ی شخصیت «یوهانا» که نقش کلاس «کروسیدر» بازی Diablo III را در Heroes of the Storm ایفا می‌کند، حالا نوبت معرفی یک شخصیت جدید دیگر برای این بازی است؛ این شخصیت که «قصاب» نام دارد یکی از غول‌های بازی Diablo III است و برخلاف یوهانا که یک مبارز بود، در کلاس قاتلین طبقه‌بندی می‌شود. قصاب این توانایی را دارد تا با از بین بردن هیروها و سربازان دشمن، تکه‌های گوشت جمع‌آوری کند و به وسیله‌ی آنها قدرت حمله‌ی خود را (حداکثر تا ۲۵ درصد) افزایش دهد.

اگر بخواهیم به جالب‌ترین توانایی شخصیت قصاب اشاره کنیم باید از «نشان قصاب» نام ببریم. این مهارت بازیکن‌ها را قادر می‌سازد تا یک دشمن را انتخاب و آن را علامت‌گذاری کنند؛ سپس با وارد کردن ضربات معمولی به این دشمن، می‌توانند تا ۷۵ درصد سلامتی خود را بازیابی نمایند. اگر دشمنی که انتخاب می‌شود یکی از هیروهای حریف باشد، امکان بازیابی سلامتی تا ۱۵۰ درصد نیر وجود دارد.

اگر شخصیت قصاب به اندازه‌ی کافی نظرتان را جلب نکرد نگران نباشید، چون سازندگان Heroes of the Storm یک نقشه‌ی جدید با تم Diablo نیز برایتان تدارک دیده‌اند. این نقشه که «رزمگاه ابدیت» نامیده می‌شود مانند سایر نقشه‌های بازی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی است. رزمگاه ابدیت دو مسیر و یک ناحیه‌ی وسیع در مرکزش دارد که در آن هر تیم به طور موقت صاحب یک سرباز قدرتمند به نام «فناناپذیر» می‌شود. فناناپذیرها با ظاهر شدن در نقشه می‌توانند به تیم رقیب حمله کنند، اما بازیکن‌ها باید مراقب آنها باشند و در برابر حملات دشمن از آنها دفاع کنند. زمانی که یک یا دو فناناپذیر از بین بروند، سایر آنها وارد یکی از مسیرهای نقشه می‌شوند و به سمت پایگاه دشمن یورش می‌برند.

رزمگاه ابدیت از تاریخ ۲ تیرماه به طور آزمایشی در دسترس بازیکنان Heroes of the Storm قرار می‌گیرد و سپس در ۹ تیر، هم‌زمان با آغاز رویداد جدید بازی، به طور کامل منتشر می‌شود؛ راستی تا یادمان نرفته بگوییم که این رویداد «نبرد ابدی» نام دارد و قرار است چند ماه به طول بیانجامد و طی آن محتواهای بیشتری بر اساس مجموعه‌ی Diablo برای Heroes of the Storm منتشر شود.

داستین برودر، کارگردان Heroes of the Storm اعلام کرد که این امکان وجود دارد تا در آینده رویداد‌های مشابه دیگری با محوریت سایر مجموعه‌های بلیزارد مثل World of Warcraft و StarCraft و حتی Overwatch نیز برای بازی در نظر گرفته شوند.

Heroes of the Storm یک بازی در سبک میدان نبرد چندنفره‌ی آنلاین (مشابه بازی Dota) است که در تاریخ ۱۲ خرداد برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک منتشر شد. گیم‌پلی ساده‌تر این بازی نسبت به سایر عناوین هم‌سبک مانند Dota 2 و League of Legends می‌تواند برگ برنده‌ی آن برای جذب مخاطبان بیشتر باشد. جالب است بدانید که بازی مورد توجه منتقدها نیز قرار گرفته و میانگین امتیازات ۸۳ از ۱۰۰ را به ثبت رسانده است.

در گالری زیر چند تصویر مربوط به رویداد نبرد ابدی Heroes of the Storm را مشاهده می‌کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده