نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

سَک‌بوی و دوستانش در بسته الحاقی جدید Little Big Planet 3 وارد ماجراجویی جدید می‌شوند

بخش سرگرمی های سونی روز گذشته در خبری از بسته الحاقی جدید بازی LittleBigPlanet 3 با نام The Journey Home رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بسته الحاقی LittleBigPlanet 3: The Journey Home که قرار است ماه آینده منتشر شود، سَک‌بوی و دوستان جدیدش با نام‌های آدساک، تاگِل و سواپ را وارد ماجراجویی‌های جدید می‌کند. سَک‌بوی و دوستانش در این بسته الحاقی بیشتر در رابطه با دستگاهی که شخصیت منفی نیوتون در نسخه اصلی بازی آن را مشاهده کردیم تحقیق می‌کنند.

The Journey Home  اولین بسته الحاقی از محتویات Season Pass بازی LittleBigPlanet 3 است که بازیکنان را وارد مراحل جدید و موردعلاقه طرفداران در نسخه‌های اول و دوم این سری که به‌صورت کامل بازسازی شدند می‌کند.

این بسته الحاقی همچنین چالش‌ها و ابزارهای جدیدی را هم برای سیستم ساخت و ساز در بازی اضافه می‌کند.

علاوه بر این DLC که در تاریخ نامشخصی در ماه جولای عرضه خواهد شد، استودیو سامو دیجیتال هفته آینده بسته الحاقی کوچکی را به‌صورت رایگان منتشر خواهد کرد که لباس‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویری از این بسته الحاقی رایگان را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

LittleBigPlanet 3

بازی LittleBigPlanet 3 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. وظیفه ساخت این نسخه را استودیو سامو دیجیتال برعهده داشت و مثل همیشه استودیو خلاق مدیا مولکول به‌دلیل مشغله‌کاری بالا و ساخت یک عنوان کاملا جدید، نسخه سوم این سری دوست‌داشتنی را تولید نکرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده