نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تست بازیگری سونی و مارول از ۶ نامزد هنرنمایی در نقش اسپایدرمن

با وجود تمام گمانه‌زنی ها و بحث ها پیرامون انتخاب آسا باترفیلد برای بازی در نقش اسپایدرمن در قسمت جدید این مجموعه، اما گویا مسئولان مارول و سونی هنوز تصمیم خود را نگرفته اند. در ادامه با جزئیات این خبر و تصاویر نامزد های این نقش با زومجی همراه باشید.

ماه پیش شایعات فراوانی پیچیده بود که آسا باترفیلد بهترین گزینه برای بازی در نقش اول قسمت بعدی فیلم اسپایدرمن که محصول مشترک سونی و مارول است، انتخاب شده است، اما بر طبق گفته های سایت هالیوود ریپرتر، مسئولان این دو کمپانی هنوز مشغول تصمیم گیری هستند و در لیستشان هنوز اسم شش کاندید دیده می شود.

باتر فیلد هنوز در لیست کاندیدا ها حضور دارد اما باید با جوداه لوییز، متیو لینتز، چارلی پلامر، چارلی رو و تام هالند رقابت کند. پیش از این تنها نام باتر فیلد و هالند بر سر زبان ها بود اما اکنون گویا نام های بیشتری شنیده می شوند.

بنا به گفته ی هالیوود ریپرتر، از تمام نام های ذکر شده تست گرفته شده است و این دو استودیو تلاش می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بازیگر مورد نظر خود را انتخاب کنند. با توجه به اینکه اسپایدر من جدید قرار است در فیلم جدید کاپیتان امریکا به نام Captain America: Civil War بازی کند، به نظر می رسد مسئولان این دو استودیو زمان زیادی برای تصمیم گیری ندارند.

در ادامه تصاویر نامزد های بازی در نقش اسپایدر من در فیلم جدید این مجموعه را می توانید ببینید:

 

Asa Butterfield بازیگر فیلم های Ender's Game و Hugo Asa Butterfield بازیگر فیلم های Ender's Game و Hugo
Judah Lewis Judah Lewis
Matthew Lintz Matthew Lintz
Charlie Plummer Charlie Plummer
Charlie Rowe Charlie Rowe
Tom Holland Tom Holland

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده