نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Bloodstained از سازنده‌ی Castlevania برای کنسول Wii U نیز منتشر می‌شود

بازی Bloodstained: Ritual of the Night که به عنوان جانشین معنوی Castlevania از آن یاد می‌شود، با رسیدن بودجه‌اش به ۳ میلیون دلار در کیک‌استاتر، برای کنسول خانگی نینتندو وی‌یو نیز عرضه خواهد شد.

کوجی ایگاراشی، سازنده‌ی این بازی و خالق Castlevania: Symphony of the Night، دیروز در صفحه‌ی کیک‌استارتر Bloodstained اعلام کرد که با کمک حدود ۸۰۰ نفر دیگر، بودجه‌ی جمع‌آوری شده برای ساخت این بازی به ۳ میلیون دلار رسیده است. به این ترتیب Bloodstained قرار است برای کنسول Wii U نیز به طور فیزیکی و دیجیتالی منتشر شود.

طبق اعلام سازندگان بازی، افرادی که قبلا به پروژه‌ی ساخت آن در کیک‌استارتر کمک کرده‌اند و حالا می‌خواهند نسخه‌ی Wii U را دریافت کنند باید منتظر بمانند تا پس از اتمام کمپین کیک‌استارتر، تمهیدی برای این کار فراهم شود.

استودیوی آرمچر که قبلا بازی Batman: Arkham Origins Blackgate را برای Wii U منتشر کرده است وظیفه‌ی ساخت Bloodstained برای این کنسول را نیز به عهده دارد. از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به پشتیبانی از پرو کنترلر، امکان بازی فقط روی گیم‌پد Wii U، حضور شخصیت‌های Mii در بازی و بهره‌گیری از یک نقشه‌ی کامل و قابل تعامل روی گیم‌پد (در صورت استفاده از تلویزیون) اشاره کرد.

هنوز ۱۱ روز دیگر تا پایان کمپین کیک‌استارتر Bloodstained باقی مانده است و سازندگان بازی دو هدف دیگر را برای آن در نظر دارند: اگر بودجه‌ی بازی به ۳.۲۵ میلیون دلار برسد شاهد عرضه یک بخش چندنفره‌ی مستقل برای Bloodstained خواهیم بود و اگر ۳.۵ میلیون دلار جمع‌آوری شود نسخه‌ی پلی‌استیشن ویتای بازی نیز ساخته خواهد شد.

Bloodstained در استودیوی اینتی کریتس ساخته می‌شود؛ همان استودیویی که سازنده‌ی چند بازی از سری Mega Man است و بازی جدید کیجی اینافونه (خالق مگامن) به نام Mighty No. 9 نیز توسط آن ساخته می‌شود. این بازی در ماه مارس سال ۲۰۱۷ علاوه بر Wii U، برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر درباره‌ی Bloodstained: Ritual of the Night را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

منبع: Polygon