نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

ششمین کتاب «بازی تاج و تخت» قبل از شروع فصل 6 سریال منتشر می‌شود

«بادهای زمستان»، نام ششمین کتابی است که جورج آر. آر. مارتین نویسنده‌ی رمان‌های بازی تاج و تخت مشغول نگارش آن است و به گفته‌ی خودش، امیدوار است قبل از آغاز پخش فصل ششم سریال منتشر شود. با صحبت‌های او همراه زومجی باشید.

بر اساس گزارش وبسایت اینترتینمنت ویکلی، مارتین خود را موظف کرده که تا سال آینده کار نوشتن ششمین کتاب را تمام کند. مارتین بر خلاف فصل‌های قبلی سریال، فیلمنامه‌ی هیچ‌کدام از اپیزودهای فصل پنجم را خودش ننوشته و در فصل ششم هم این وظیفه را بر عهده نخواهد داشت.

علاوه بر این، مارتین کنفرانس‌های خبری خود را از جمله رویداد کامیک‌کان در شهر سن دیه‌گو لغو کرده است. او معمولاً در این رویدادها حاضر می‌شد و حتی در کامیک‌کان قبلی، مسئولیت مدیریت و هماهنگی پنل سریال بازی تاج و تخت را نیز برعهده داشت.

شاید در مورد اینکه چقدر سریع می‌توانم کتاب را تمام کنم زیادی خوشبین هستم. اما من دو کنفرانس خبری را لغو و مصاحبه‌های زیادی را هم رد کرده‌ام تا وقت خودم را خالی کنم و این کتاب را به اتمام برسانم.

رمان بادهای زمستان هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت تا دو هفته‌ی دیگر به پایان می‌رسد و تست‌های بازیگری برای نقش‌های جدید فصل ششم هم آغاز شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده