// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

دایس تمام محتوای قابل دانلود بازی Battlefield 4 را رایگان می کند

استودیو دایس، توسعه‌دهنده‌ سری بازی‌های اول شخص تیراندازی Battlefiled- در خبر خوشحال کننده‌ای از رایگان شدن تمامی محتوای قابل دانلود بازی Battlefield 4 برای تمامی دارندگان این بازی گفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دایس رسما تایید کرد که هرچند محتوای قابل دانلود Battlefield 4: Final Stand، آخرین بسته‌الحاقی مشترکان پریمیوم است اما این آخرین محتوای قابل دانلود بازی نخواهد بود. بروزرسانی بهار بازی Battlefield 4، ماد جدیدی با نام «بازی استاد اسلحه» ( Gun Master Game) را اضافه می‌کند. برای کسانی که اطلاعی در رابطه با این حالت بازی ندارند باید بگویم که Gun Master game مادی رایگان برای حالت چندنفره است که تمام بازیکنان در آن با اسلحه‌ای مشخص با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. در این ماد کسانی که تعداد بیشتری را از میان برداشته باشند برنده می‌شوند.

علاوه بر این تمامی بازیکنان بسته سلاحی شامل ۵ سلاح اتوماتیک مخصوص حمله از جمله AN-94 ،Groza-1 و Groza-2 دریافت می‌کنند. این بروزرسانی یک نقشه‌ی حالت شب نیز خواهد داشت که به همراه ویژگی «دید در شب» منتشر می‌شود. ویژگی دید در شب در تمامی نقشه‌های بازی مانند نقشه‌ Siege of Shanghai که در بروزرسانی زمستان منتشر شده بود در دسترس قرار می‌گیرد. بروزرسانی بهار بتلفیلد ۴ برای همه رایگان خواهد بود.

در آینده نیز شاهد عرضه‌ی نقشه‌های جدیدتر از جمله برخی نقشه‌های بازسازی شده Battlefield های گذشته خواهیم بود. این نقشه‌ها احتمالا در بروزرسانی تابستان قرار می‌گیرد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده