// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

کپ‌کام انتظار فروش دو میلیون نسخه از بازی Street Fighter 5 در زمان عرضه دارد

به نظر می‌رسد بازی بسیار محبوب Street Fighter V به نوعی یک تاریخ انتشار پیدا کرده باشد. کمپانی کپ‌کام در طی کنفرانس دیروز خود که مربوط به رونمایی از آمار و ارقام اقتصادی‌شان بود اعلام کرد که بازی Street Fighter V در طی سال مالی جاری عرضه خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

سال مالی جاری در تاریخ یازدهم فروردین ماه سال ۹۵ به پایان خواهد رسید و چندی پیش نیز در اخبار شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی بازی در بهار سال ۲۰۱۶ شنیده بودیم لذا می‌توان گفت اعلامیه‌ی کپ‌کام با این شایعات جور در می‌آید.

بازی Street Fighter V مراحل ساخت خود را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی طی می‌کند و هر دو سیستم نیز از قابلیت بازی مشترک بهره می‌برند. یعنی دارندگان هر دو نسخه قادر خواهند تا با یک دیگر به مبارزه بپردازند.

کپ‌کام همچنین درطی کنفرانس مالی خود از انتظاراتش مبنی بر فروش این بازی صحبت کرد. این کمپانی انتظار دارد که بازی Street Fighter V تا پایان سال مالی جاری ۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد. آن‌ها جهت شفاف سازی اعلام کردند که آمار اعلام شده هر دو بخش دیجیتالی و فیزیکی را شامل می‌شود.

بازی Street Fighter V دسامبر سال گذشته به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی رونمایی شد. کمپانی کپ‌کام اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد همایشی عمومی راه انداخته و از بازیکنان برای تست نسخه‌ی بتای بازی دعوت کند. طبق اعلام آن‌ها این همایش بزرگ‌ترین و جاه طلبانه‌ترین تست آزمایشی آنلاین در تاریخ مجموعه‌ی Street Fighter خواهد بود. هنوز تاریخ مشخصی برای شروع این برنامه مشخص نشده است اما اگر می‌خواهید به صورت قطعی در آن حضور داشته باشید پیشنهاد می‌دهیم که بازی را پیش خرید کنید.

آمار مالی جدیدی که از سوی کپ‌کام به تازگی منتشر شده، خبر از افت درآمد این کمپانی ژاپنی می‌دهد. آیا می‌توان انتظار داشت با عرضه‌ی Street Fighter V، شاهد سودهی بیشتر این شرکت باشیم؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده