نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

تاریخ انتشار The Legend of Zelda Wii U پس از تاخیر، حالا نامشخص است

کمپانی نینتندو در بخشی از گزارش درآمد خود برای سال مالی اخیر، تاریخ انتشار بازی مورد انتظار The Legend of Zelda Wii U را نیز بروزرسانی کرد. طبع اعلام نینتندو این بازی در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد!

The Legend of Zelda Wii U ابتدا قرار بود اواخر سال ۲۰۱۵ منتشر شود، اما در ماه مارس اعلام شد که تاریخ انتشار این بازی به تاخیر افتاده است. بنابراین همه انتظار داشتند تا زلدای جدید را در سال آینده میلادی ببینند، ولی حالا معلوم نیست که این اتفاق خواهد افتاد یا نه. نینتندو در گزارش اخیر خود تاریخ انتشار این بازی را نامشخص اعلام کرده است.

2861256-zelda

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عبارت TBD (یا To Be Determined) به معنی «تعیین خواهد شد» در مقابل نام The Legend of Zelda Wii U مشاهده می‌شود که این وضعیت یعنی ساخت بازی ادامه دارد اما سازندگان فعلا نمی‌توانند زمانی را برای انتشار آن معرفی کنند.

با اینکه عرضه‌ی The Legend of Zelda Wii U در سال ۲۰۱۵ منتفی شده است، اما نینتندو هنوز هم بازی‌هایی مانند Splatoon و Mario Maker و Star Fox و Xenoblade Chronicles X و Yoshi's Woolly World را برای امسال برنامه‌ریزی کرده تا دارندگان Wii U را حسابی سرگرم نگه دارد. ضمنا هنوز نمی‌دانیم این کمپانی در E3 چه سورپرایزهایی برایمان خواهد داشت.

خبر تاخیر انتشار بازی The Legend of Zelda Wii U در ماه مارس، تنها چند روز پس از دو رونمایی بزرگ نینتندو منتشر شد؛ اولی خبر همکاری مشترک با کمپانی DeNA بود که قرار شد طی آن مجموعه‌های محبوب نینتندو برای گوشی‌های هوشمند عرضه شوند و رونمایی دوم مربوط به پلتفرم بعدی نینتندو بود که فعلا با اسم رمز NX شناخته می‌شود و اطلاعات زیادی از آن در دست نیست.

اگر بنا باشد کمی گمانه‌پردازی کنیم، می‌توانیم تاخیر انتشار The Legend of Zelda Wii U را با معرفی NX مرتبط بدانیم. ممکن است نینتندو بازی را به تعویق انداخته باشد تا آن را همراه با کنسول جدیدش منتشر کند؛ شاید هم قصد دارد تا The Legend of Zelda جدید را در دو نسخه، یکی برای Wii U و دیگری برای NX عرضه نماید. اگر یادتان باشد نینتندو همین کار را در سال ۲۰۰۵ با بازی The Legend of Zelda: Twilight Princess نیز انجام داد؛ در آن زمان تاریخ انتشار بازی را به تاخیر انداخت تا علاوه بر نسخه‌ی GameCube یک نسخه از بازی را برای پلتفرم جدیدش یعنی Wii نیز منتشر کند.

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده