نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

سازندگان EVE Online تولد ۱۲ سالگی‌ این بازی را جشن گرفتند

باورتان می‌شود که بازی EVE Online حالا ۱۲ ساله شده باشد؟ طرفداران این بازی ۱۲ سال با دنیای بزرگ و شگفت‌انگیزش زندگی کرده‌ و با گیم‌پلی جذابش سرگرم شده‌اند. سازندگان EVE Online بابت این همراهی از تمام بازیکنان بازی تشکر کرده‌اند.

سی‌سی‌پی گیمز، سازنده‌ی بازی، با انتشار یک پست در وبسایت EVE Online، ضمن جشن گرفتن دوازدهمین سالگرد تولد این بازی، از طرفداران آن تشکر کرد و یادآور شد که به خاطر این مناسبت، به تمام آنها چند جایزه اهدا خواهد کرد؛ پیوندهای ژنی CA-3 و CA-4 که قدرت‌های مختلف شخصیت‌های بازی را افزایش می‌دهند، لباس ویژه‌ی شکارچی برای شخصیت زن و همچنین لباس کلانتر برای شخصیت مرد از جمله‌ی این آیتم‌ها هستند.

سی‌سی‌پی گیمز در این باره گفت:

امروز یادآور زمانی است که در ۱۲ سال پیش، انبوهی از شخصیت‌های مختلف، یک بهشت جدید را به وجود آوردند و تعدادی از خلبانان شجاع، رهسپار ستاره‌ها شدند تا در این دنیای سرد، خشن و بی‌رحم به جستجو و اکتشاف بپردازند. بیش از یک دهه بعد، این جهان توسط بازیکن‌های سراسر دنیا تغییر کرده و به یکی از بزرگترین و باطراوت‌ترین آثار علمی‌تخیلی موجود تبدیل شده است. اقدامات، واکنش‌ها، امیدها، آرزوها، رویاها، موفقیت‌ها و شکست‌های بازیکنان، چه به صورت فردی و چه گروهی، در طول ۱۲ سال گذشته یک پیش‌زمینه‌ی داستانی بزرگ و گسترده را شکل داده که تبدیل به یکی از بزرگترین حماسه‌های فضایی شده است؛ و به عنوان بهترین بخش داستان، در حالی که ما در دومین دهه از افسانه‌ی این بهشت جدید به سر می‌بریم، هنوز هم در حال تکامل است. از طرف همه‌ی ما در سی‌سی‌پی به شما که بدون شک بهترین اجتماع موجود در بین بازی‌های آنلاین را شکل داده‌اید، از شما به خاطر تمام ازخودگذشتگی‌ها و وفاداری‌هایی که نسبت به دنیای EVE نشان دادید و همچنین به خاطر حمایت‌های ادامه‌دارتان از این بازی بسیار سپاسگزاریم.

EVE Online یک بازی نقش‌آفرینی چندنفره‌ی کلان آنلاین (MMORPG) است که سبکی فضایی و علمی‌تخیلی دارد و در یک کهکشان بزرگ با ۷۸۰۰ ستاره اتفاق می‌افتد. این بازی در سال ۲۰۰۳ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس منتشر شده است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده