نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

سازنده‌ی بازی Rock Band 4 درباره‌ی احتمال کمبود سخت‌افزار‌های این بازی هشدار داد

کمپانی هارمونیکس، که به طور مشترک با مد کتز، وظیفه ساخت و  انتشار بازی ریتمیک Rock Band 4 را به عهده دارد، به هواداران هشدار داد که ممکن است پیدا کردن سازهای این بازی از روز اول در فروشگاه‌ها کار آسانی نباشد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

استیو جانیاک، مدیرعامل هارمونیکس در گفتگو با وبسایت ‌آی‌جی‌ان گفت:

واکنش‌ها به رونمایی ما از بازی Rock Band 4 شگفت‌انگیز بود. به همین‌ دلیل تقاضاها برای این محصول هم از طرف فروشندگان و هم مشتریان، بسیار بیشتر از حد انتظارات ما بود. بنابراین ما طرفداران را تشویق می‌کنیم تا برای پیش‌خرید بازی که انتظار داریم طی هفته‌های آینده آغاز شود، ثبت نام کنند. در حالی که ما تمام تلاش‌مان را برای پاسخگویی به تقاضاها به کار بسته‌ایم، اما واقعیت مربوط به بخش تولید و آماده‌سازی سخت‌افزارها برای قرار گرفتن در قفسه‌ی فروشگاه‌ها، می‌گوید که ما نمی‌توانیم بدون وجود پیش‌خرید، برای تمام افراد از روز اول سخت‌افزار فراهم کنیم. برای کسانی که به دنبال سازهای جدید هستند، پیش‌خرید بازی پیش از انتشار تضمین می‌کند که بتوانید گروه موسیقی خود را تشکیل دهید و با دوستان و خانواده‌ی خود در تعطیلات امسال دنیا را به وجد آورید.

هارمونیکس همچنین اعلام کرد از آنجایی که امکان پیش‌خرید بازی هنوز فراهم نشده، بهتر است بازیکن‌ها از حالا در وبسایت بازی ثبت نام کنند تا با شروع پیش‌فروش، به آنان اطلاع داده شود.

مجموعه‌ی Rock Band از سال ۲۰۰۷ کارش را آغاز کرد و تاکنون بازی‌های اصلی و فرعی زیادی از این مجموعه منتشر شده‌اند. پس از سه سال وقفه در ساخت بازی‌های مجموعه، Rock Band 4 چهارمین بازی از سری اصلی این مجموعه است که اواخر سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

Rock Band 4 در اسفندماه سال گذشته توسط هارمونیکس معرفی شد. چندی پبش اعلام شد که این بازی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل جدید اجرا می‌شود. هارمونیکس همچنین اخیرا گفت که احتمال انتشار Rock Band 4 برای کنسول Wii U نیز وجود دارد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده