نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

ساکر پانچ استودیو موشن کپچر جدیدی را برای بازی جدید خود راه اندازی کرد

استودیو ساکر پانچ این روزها درحال ساخت بازی جدید خود برای پلی‌استیشن 4 است و در این بازی سعی دارد مرزهای ساخت شخصیت‌ها را از دو بازی inFAMOUS: Second Son و First Light فراتر ببرد. ظاهرا این استودیو برای انجام این کار، استودیو جدیدی را برای ضبط حرکات موشن کپچر تاسیس کرده است.

بیلی هارپر، یکی از اعضای ساکر پانچ روز گذشته در حساب‌شخصی خود تصاویری را از استودیو موشن کپچر جدید ساکر پانچ منتشر کرد که در ادامه به تماشای آن‌ها می‌پردازیم:

هارپر در ادامه صحبت‌های خود گفت اعضای ساکر پانچ عاشق این استودیو هستند و اگرچه وی نمی‌داند این استودیو بزرگ‌ترین استودیو موشن کپچر بازی‌های ویدیویی است، اما عقیده دارد یکی از وسیع‌ترین آن‌ها است:

ما عاشق این استودیو هستیم. امروز یکی از برنامه‌نویسان ما وارد آن شد و با خود گفت: «احساس می‌کنم وارد یک سفینه‌فضایی شدم.»

inFAMOUS: Second Son یکی از اولین بازی‌های بود که برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و توانایی‌های این کنسول را نمایش داد و باید منتظر ماند و دید ساکر پانچ با بازی جدید خود چه کارهایی انجام می‌دهد.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از آخرین بازی آن‌ها که یک بسته الحاقی بود بدست آورید، می توانید بررسی بازی inFAMOUS First Light را از طریق زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده