// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

اعلام تاریخ انتشار بازی D4: Dark Dreams Don’t Die برای کامپیوترهای شخصی

سرانجام تاریخ انتشار بازی قابل تحسین D4: Dark Dreams Don’t Die برای رایانه‌های شخصی ویندوزی مشخص شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

براساس توئیتی که هیدتاکا سوهیرو، کارگردان و خالق بازی D4 منتشر کرده، این بازی در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی روانه‌ی بازار می‌شود. شما می‌توانید این بازی را به قیمت ۱۵ دلار از طریق فروشگاه‌های استیم، GOG، فروشگاه هامبل و پلی‌زیم خریداری کنید.

این بازی قبلا در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال گذشته (۲۸ شهریور ۱۳۹۳) برای ایکس‌باکس وان منتشر شده بود و بعد‌ها در ماه ژانویه ۲۰۱۵ به صورت رایگان در دسترس اعضای طلایی ایکس‌باکس وان قرار گرفت.این بازی تنها در ماه ژانویه به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته بود و در سایر بازه‌های زمانی برای تجربه‌ی این بازی باید مبلغ ۱۵ دلار را می‌پرداختید. ماه گذشته شاهد معرفی بازی D4 برای رایانه‌های شخصی ویندوزی بودیم و اکنون هم تاریخ انتشار دقیق آن اعلام شده است

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی بازی دست‌خوش تغییراتی نسبت به نسخه‌ی ایکس‌باکس وان شده است. در ابتدا سنسور کینکت کاملا از سیستم آن حذف شده و بازیکنان می‌توانند فقط با ماوس تجربه‌ی کاملی از بازی را داشته باشند. همچنین تمامی محتوایات قابل دانلود ، بروزرسانی رفع باگ و تنظیمات گرافیکی نیز به بازی افزوده شده است. شما می‌توانید جهت مطالعه‌ی کامل جزئیات تغییرات و سیستم مورد نیاز برای اجرا بازی به این لینک مراجعه کنید.

شما در این بازی در نقش یک کاراگاه به نام دیوید یانگ هستید که به دنبال یافتن قاتل همسر خودش است. همسر دیوید در آخرین لحظات عمر خودش گفت: «به دنبال کلمه D بگرد.» از آن زمان دیوید تمامی اسامی که با D آغاز می‌شوند را در لیست مظنونین خود قرارمی‌دهد و درباره‌ی آن‌ها تحقیق می‌کند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده