نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی Risen 3: Titan Lords Enhanced Edition برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد

کمپانی دیپ‌ سیلور، ناشر بازی Risen 3 اعلام کرد نسخه بازسازی شده این بازی با نام Risen 3 در آینده‌ای نزدیک برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این بازی همراه باشید.

بازی Risen 3: Titan Lords در گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و حال قرار است برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شود. متاسفانه دیپ سیلور هیچ‌گونه اطلاعاتی را مبنی بر عرضه این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر نکرده و در صحبت‌های خود گفت در حال حاضر این بازی تنها برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بازی Risen 3: Titan Lords Enhanced Edition شامل تمام بروز رسانی‌های منتشرشده برای بازی و بسته‌های الحاقی Adventure Grab, Fog Island و Uprising of the Little Guys خواهد بود.

براساس صحبت‌های دیپ سیلور، گرافیک نسخه پلی‌استیشن 4 برابر با نهایت تنظیمات بازی در رایانه‌های شخصی و در برخی مواقع مانند کیفیت تکسچرها، رزولوشن و عمق تصویر از PC بالاتر و بهتر است. با اضافه شدن یک سیستم آب و هوایی جدید در ابرها، شاهد نمایش بهتری از غروب و طلوع خورشید و چرخه شبانه‌روز در بازی خواهید بود.

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Risen 3: Titan Lords با رزولوشن 1080p و نرخ‌فریم ۳۰ اجرا خواهد شد و از قابلیت ریموت پلی، استریم، ضبط و Share Play کنسول نسل هشتمی سونی پشتیبانی می‌کند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده