// پنجشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

احتمال ثبت نشان تجاری The Taken King توسط بانجی برای بازی Destiny

وکیل استودیو بانجی، سازنده‌ی بازی Destiny با مراجعه به دفتر مرکزی ثبت پتنت و نشان تجاری ایالات متحده  نشان تجاری «The Taken King» را ثبت کرده است. این نشان احتمالا مربوط به بسته‌الحاقی جدیدی Destiny است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گزارش سایت پالیگان شواهدی برای اینکه این نشان تجاری «بازی ویدیویی قابل دانلود» مربوط به بازی Destiny باشد، وجود دارد. هرچند اینکه این نشان تجاری مربوط به یک بازی جدا است یا بسته‌ی الحاقی‌ای برای Destiny را نمی‌توان قاطعانه تایید کرد. اما با توجه به شواهدی که وجود دارد و البته نماد قوم بیگانه Hive در بازی Destiny، امکان اینکه بسته‌الحاقی جدید مربوط به این بازی باشد را افزایش می‌دهد. شواهد دیگری نیز وجود دارد که این نشان تجاری توسط وکیل جیم چارن در تاریخ ۸ اردیبهشت ثبت شده است، این شخص در گذشته وظیفه‌ی ثبت دو نشان تجاری مربوط به دو بسته‌الحاقی Destiny با نام‌های The Dark Below و House of Wolves بود را نیز برعهده داشت.

bungie-the-taken-king-logo_944.0 علامت تجاری تازه ثبت شده

براساس اطلاعات منتشر شده توسط اکتیویژن، بسته‌ی الحاقی Destiny: House of Wolves در تاریخ ۱۹ می (بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

destiny-hive-symbol_646.0 نمادی از قوم بیگانه Hive‌ در بازی Destiny

اکتیویژن، ناشر بازی Destiny مدتی قبل گفته‌ بود که بانجی خود را برای عرضه‌ی محتوای جدیدی در فصل پاییز برای Destiny آماده می‌کند. البته تا زمانی که رسما از طرف سازندگان اظهار نظری منتشر نشود نمی‌توان با قطعیت در رابطه با این نشان تجاری صحبت کرد.

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده