// پنجشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

نظرات فیل اسپنسر راجع به غیاب سونی در همایش گیمزکام امسال

روز گذشته طی خبری مهم متوجه شدیم که کمپانی سونی قصد ندارد تا در همایش گیمزکام امسال کنفرانسی را برگزار کند اما به عنوان جبران در رویداد هفته‌ی بازی در پاریس حضور پررنگی خواهد داشت. حال فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس نظرات خود راجع به این خبر را اعلام کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اسپنسر در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران توضیح داد که:

بله من خبر را دیدم. کارشان بی معنی نیست، دو همایش E3 و گیمزکام امسال بسیار به هم نزدیک هستند و به نوعی ما را برای اجرای یک کنفرانس منسجم و هیجان انگیز به چالش می‌کشد.

اما با این وجود او دوباره تایید کرد که مایکروسافت حتما در این همایش حضور خواهد داشت زیرا برای بخش ایکس‌باکس، کنفرانسِ گیمزکام بسیار مهم خواهد بود. اسپنسر حتی تایید کرد که خودش شخصا در نمایشگاه حضور خواهد یافت.

بله قطعا ما شرکت خواهیم کرد. ما اعتقاد داریم که گیمزکام همایش بسیار مهمی برایمان خواهد بود چرا که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های دنیا است.

بله. من خودم شخصا آنجا خواهم بود. در دنیا چیزهایی مانند باز کردن درهای نمایشگاه گیمزکام در همان روز اول بسیار هیجان انگیز هستند.

به نظر می‌رسد که دو کمپانی بزرگ سونی و مایکروسافت امسال در آلمان با یک دیگر مبارزه نخواهند کرد. جدا از آن دیدن اینکه برای نمایشگاه کلن و هفته‌ی بازی در پاریس چه برنامه‌هایی دارند نیز بسیار هیجان انگیز خواهد بود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده