// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

در بازی Star Wars Battlefront امکان هدف گیری با مگسک وجود ندارد

استودیوی دایس، سازنده‌ی بازی Star Wars Battlefront اعلام کرد که هیچ‌گونه هدف گیری با مگسک ( Iron Sights) در این بازی تیراندازی وجود ندارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

باوجود این که زمان زیادی تا انتشار بازی Star Wars Battlefront باقی مانده است ولی در اکثر محافل خبری، صحبت از اطلاعات جدید این بازی می‌شود. به عنوان مثال ساعاتی پیش خبر هدف گذاری الکترونیک آرتز برای فروش ۱۰ میلیون نسخه ای Star Wars: Battlefront به اطلاع شما رسید.

حال سازندگان تایید کردند که سلاح‌های موجود در بازی امکان هدف گیری با مگسک را ندارند. البته این عمل شامل حال سلاح‌های دوربین‌دار مثل تک‌تیرانداز نمی‌شود و قابلیت هدف‌گیری با دوربین برای آن‌ها وجود دارد.

پاتریک باخ، تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیوی دایس طی مصاحبه‌ای با سایت OXM این موضوع را تایید کرد. او گفت:

قابلیت هدف گیری با دوربین در چند سلاح بازی گنجانده شده است، اما در کل امکان هدف گیری با مگسک در بازی وجود ندارد.

باخ افزود قرار نیست هر کاری که سازندگان در سری بازی Battlefield انجام داده‌ایم به Star Wars Battlefront انتقال پیدا کند. این جملات، حرف‌های قبلی سازندگان بازی را تصریح می‌کند که می‌گفتند سیستم تخریب پذیری بازی Battlefront مانند Battlefield نخواهد بود و این بازی هیچ شباهتی به بازی Battlefield ندارد.

او ادامه داد:

ما کار‌های انجام شده‌ی قبلی خود را دوباره یدک نمی‌کشیم، چون به نظر من این کار نوعی بی‌حرمتی به طرفداران و کاری که ما اینجا در تلاش به رسیدن آن‌ هستیم، است.

عناصر بسیاری که شما در بازی جدید ما دیدید هیچ ارتباطی به کار‌های گذشته ما ندارد. البته برخی از ویژگی‌ها مشابه هستند (همانند دیگر بازی‌های تیراندازی ما)، چون ما می‌خواهیم بهترین بازی تیراندازی ممکن را بسازیم، اما در حالت کلی ما در تلاش هستیم تا کاری کاملا متفاوت را ارائه دهیم.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۶ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. کسانی که بازی را پیش خرید کنند،‌ بسته‌ای به نام Battle of Jakku را در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر ۱۳۹۴) دریافت خواهند کرد. البته این بسته‌ به صورت رایگان در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر ۱۳۹۴) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده