// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تام هاردی از علاقه شخصی خود به بازی در فیلم سینمایی Punisher می گوید

تام هاردی اعلام کرده است که علاقه دارد تا در فیلم سینمایی Punisher ایفای نقش کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

تام هاردی اخیرا در طی مصاحبه‌ای هنگامی که یکی از خبرنگاران از او پرسید که آیا دوست دارد در نقش یکی دیگر از شخصیت‌های کتاب‌های مصور دی‌سی قرار بگیرد یا نه به نوعی سوال را بی پاسخ گذاشته و اعلام کرد که علاقه دارد در نقش فرنک کسل کمیک‌های مارول قرار گیرد.

من نقش پانیشر را می‌خواهم ... من نقش پانیشر را می‌خواهم یا اگر شد بازی در فیلم سینمایی Splinter Cell، به هر حال یک چیزی می‌خواهم ... شاید خودم هم نمی‌دانم چه می‌خواهم.

البته در نظر داشته باشید که تام هاردی قرار است در فیلم سینمایی Splinter Cell نقش آفرینی کند. هنگامی که دوباره خبرنگار از او درباره‌ی ایفای نقش به عنوان یکی از کاراکترهای بزرگسال دنیای مارول سوال کرد او کمی از خواسته خود عقب کشید و اعلام کرد که:

من آنقدر قد بلند نیستم که در نقش پانیشر قرار گیرم. ۱۷۵ سانتی متر قد دارم.

او در ادامه از علاقه‌ی خود نسبت به نام واقعی پانیشر هم سخن گفت:

فرنک کسل. عاشق این اسم هستم، خودش هست دیگر؟

اگر فیلم کوتاه توماس جین با نام Dirty Laundry را در نظر نگیریم، آخرین کسی که در نقش پانیشر قرار گرفت ری استیونسون در فیلم سینمایی The Punisher به کارگردانی لکسی الکساندر بود.

کمپانی مارول هنوز برنامه مشخصی در رابطه با فیلم سینمایی یا حتی سریال تلویزیونی از روی این مجموعه اعلام نکرده است اما چارلی کاکس از سریال Daredevil اخیرا در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که دوست دارد پانیشر در فصل دوم سریالش حضور داشته باشد و جدا از آن نیز حداقل یک تهیه کننده قصد دارد مارول را به ساخت یک نسخه دیگر متقاعد کند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده