// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

آیا دوباره ایندیانا جونز را بر روی پرده های سینما خواهیم دید؟

هنگامی که کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۲ کمپانی لوکاس‌فیلم را به مبلغ چهار میلیارد دلار خریداری کرد، این کمپانی انیمیشن سازی نه تنها حق انتشار مجموعه‌ی پر آوازه و محبوب Star Wars را به دست آورد، بلکه همچنین توانست مجموعه‌ی پر طرفدار دیگری به نام Indiana Jones را هم صاحب شود. حالا آیا آن‌ها برنامه‌ای برای آینده‌ی این سری دارند؟ با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

دیزنی در حال حاضر برنامه‌های خود را برای مجموعه‌ی Star Wars اعلام کرده است (حداقل سه فیلم سینمایی دیگر به علاوه فیلم‌های فرعی) اما مجموعه‌ی Indiana Jones چه خواهد شد؟

به نظر می‌رسد که در داخل دیوارهای این کمپانی بزرگ خبرهایی باشد چرا که کتلین کندی رئیس کمپانی لوکاس‌فیلم اخیرا در طی مصاحبه‌ای تایید کرد که او مطمئن است نسخه دیگری از این مجموعه ساخته خواهد شد اما فعلا نباید منتظر باشیم. او در مصاحبه توضیح داد که:

بالاخره روزی درون این کمپانی دنباله‌ای برای آخرین شماره از این مجموعه با نام Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد ساخته می‌شود. حال اینکه چه زمانی همچین اتفاقی خواهد افتاد را به طور دقیق نمی‌دانم. ما هنوز حتی کار بر روی فیلم نامه را هم شروع نکردیم ولی درحال بحث و مذاکره در موردش هستیم.

به نظر می‌رسد که کندی بسیار بیشتر از خود دیزنی نسبت به این مجموعه امیدوار باشد چرا که در دسامبر سال گذشته یکی از مدیرعاملین کمپانی دیزنی به نام الن هورن در رابطه با برنامه‌هایشان راجع به این مجموعه با صراحت گفت:

هنوز هیچ کار خاصی انجام نداده‌ایم

این را در نظر داشته باشید که کتلین کندی در کنار جرج لوکاس در پروژه ساخت تک تک فیلم‌های مجموعه‌ی Indiana Jones تهیه کننده‌ی ارشد بوده، در حقیقت در تمامی پروژه‌های لوکاس از سال ۱۹۸۲ تا ۲۰۱۲ چنین وظیفه‌ای داشته است. بنابراین می‌شود انتظار داشت که وی با توجه به تجریبات سابق خود، بتواند رهبری پروژه‌ی جدید را در دست بگیرد.

اینکه آیا در فیلم بعدی نیز هریسون فورد مانند تمامی فیلم‌های گذشته بازخواهد گشت تا نقش دکتر هنری ایندیانا جونز را ایفا کند یا نه نامشخص است. فورد در حال حاضر ۷۲ سال سن دارد و از آنجایی که فیلم بعدی حتی فیلم نامه هم ندارد اینکه او دوباره لباس بر تن کند و وارد دنیای خشن و پر خطر ماجراجویی شود کمی غیر معقول است.

به نظر شما چه کسی می‌تواند برای فیلم بعدی در نقش ایندیانا جونز قرار گیرد؟ به نظر می‌رسد بردلی کوپر یا کریس پرت گزینه‌های مناسبی باشند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده