// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تعداد بازیکنان بازی Hearthstone به ۳۰ میلیون رسیده است

Hearthstone: Heroes of Warcraft، بازی کارتی بلیزارد اینترتیمنت به نقطه عطفی از نظر تعداد بازیکنان رسیده است. این بازی طبق توئیتی در صفحه‌ی توئیتر رسمی بازی توانسته به رقم ۳۰ میلیون بازیکن برسد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این رقم به دنبال دو توسعه‌ی مهم در بازی Hearthstone در ماه آپریل صورت گرفته است: اول عرضه‌ی بسته‌ی Blackrock Mountain و مهم‌تر عرضه‌ی این بازی برای گوشی‌های هوشمند است.

طبیعتا با عرضه‌ی یک بازی رایگان (Free-to-Play) پولی نصیب بلیزارد نخواهد شد. نکته مهم این است که شرکت هنوز مشخص نکرده که چه تعداد از این ۳۰ میلیون کاربر خریدهایی را در بازی انجام داده‌اند. اما مسلما بلیزارد از روند رو به رشد کاربران بازی Hearthtone راضی است. این بازی در ماه سپتامبر به ۲۰ میلیون کاربر رسیده بود.

احتمالا امروز با توجه به گزارش مالی اکتیویژن بلیزارد دید بهتری نسبت به عملکرد کسب و کار بازی Hearthstone خواهیم داشت. قبل از انتشار این گزارش مالی، داگ کرویدز از شرکت کوئن در یادداشتی به بسیار پول‌ساز بودن سرمایه گذاری اکتیویژن بلیزارد برروی Hearthstone اشاره کرده بود.

کرویدز با استناد به داده‌های برنامه‌ی آنی، می‌نویسد که بلیزارد توانسته با بازی Hearthstone همواره خود را در نقاط بالای پرفروش‌ترین‌ها در دو فروشگاه آیتونز و گوگل پلی نگاه دارد. او در ادامه به عملکرد مثبت بازی Hearthstone در رایانه‌های شخصی اشاره کرده و گفت «با توجه به برآوردهایی که شده است بازی Hearthstone توانسته برروی تمامی پلتفرم‌ها سودی معادل ۲۵۰ میلیون دلار را برای اکتیویژن بلیزارد به ارمغان بیاورد.

عملکرد مثبت این بازی با عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Blackrock Mountain در ماه آپریل رو به افزایش است. به علاوه ما هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با میزان خرید‌های درون برنامه‌ای برروی تلفن‌های هوشمند یا تبلت و رایانه‌های‌شخصی نداریم. اما با توجه به شواهد ما عملکرد کلی این بازی را مثبت در نظر می‌گیریم.

دانلود از Google Play | دانلود از App Store 

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده