نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: تریلر انتشار بازی Wolfenstein: The Old Blood

بازی Wolfenstein: The Old Blood که پیش‌درآمدی برای عنوان The New Order سال ۲۰۱۴ محسوب می‌شود، اکنون برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. برای مشاهده‌ی تریلر انتشار این بازی با زومجی همراه باشید.

در تریلر زیر علاوه بر بخش‌هایی از داستان بازی، برخی از ویژگی‌های تازه‌ی گیم‌پلی The Old Blood را نیز مشاهده می‌کنید؛ مثل سلاح سرد جدیدی که یک لوله‌ی فلزی و مرگبار است.

The Old Blood در حال حاضر به صورت دیجتالی و با قیمت ۲۰ دلار منتشر شده است؛ نسخه‌های فیزیکی این بازی در تاریخ ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت منتشر خواهند شد.

بازی به طور کلی دارای ۸ مرحله است که در دو بخش داستانی مجزا به نام‌های «رودی یاگر و لانه‌ی گرگ‌ها» و «اسرار تاریک هلگا ون شبز» دنبال می‌شوند. مثل همیشه شما هدایت بی‌جی بلزکوویچ را در بازی به عهده می‌گیرید. سال ۱۹۴۶ است و نازی‌ها در آستانه‌ی پیروزی در جنگ جهانی دوم قرار دارند. در بخش اول بازی شما باید به طور مخفیانه وارد قلعه‌ی تاریخی ولفنشتاین شوید و برای پیدا کردن مختصات ترکیب مخصوص ژنرال دثشِد تلاش کند. در بخش دوم بازی، با استفاده از مختصاتی که پیدا کرده‌اید خود را به شهر ولفبرگ می‌رسانید؛ جایی که یک باستان‌شناس نازی مشغول انجام تحقیقاتی روی چند شئ باستانی است و قصد دارد که نیروی سیاه آنها را آزاد کند.

ماشین گیمز، سازنده‌ی The Old Blood قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد تا این بازی را شبیه فیلم‌های درجه‌ی دو و عامه پسند بسازد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده