نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

سازندگان Star Wars: Battlefront از طراحی سیاره زیبای سالاست در بازی می گویند

استودیو دایس، خالق بازسازی مجدد بازی Star Wars: Battlefront، امروز در وبسایت رسمی این بازی با انتشار پستی بلند بالا توضیحات جالبی را در رابطه با طراحی سیاره بسیار زیبای سالاست در این بازی ارائه داد. با زومجی همراه باشید.

سیاره سالاست بخش بزرگی از زمین بازی را دربر می‌گیرد، برای همین از نگاه طراحان نقش مهمی را داشته است. براساس صحبت‌های سازندگان، آن‌ها به لوکیشن اصلی این منطقه در دنیای واقعی رفتند و برای درک بهتر از طراحی این سیاره، تصاویر زیادی را ضبط کردند:

ما دوست داشتیم با شیوه تفکر خودمان سیاره‌ای را طراحی کنیم و پس از آزمایش کردن ایده‌های مختلف، روی بخش‌های آتشفشانی آن کار کنیم.با سنگ‌های تیز سیاه، تغییرات عظیم در زمین، مواد مذاب قرمز رنگ، دریاچه‌های فیروزه‌ای و دود سفید رنگ، همه چیز رنگارنگ و در عین حال تهدید و تحمیل کننده به نظر می‌رسد.

در ادامه می‌توانید تصویر بسیار زیبایی را از گوشه‌ای از سیاره سالاست در بازی Star Wars: Battlefront تماشا کنید. جالب است بدانید دایس اعلام کرده این تصویر مستقیما از داخل بازی ضبط شده و همان‌طور که تماشا کنید، جزئیات فوق العاده زیبای بازی را نشان می‌دهد:

Star Wars Battlefront (1)

ساعاتی پیش کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد بازی Star Wars: Battlefront در زمان عرضه با ۱۲ نقشه منتشر خواهد شد. در ادامه این کمپانی اعلام کرد این تعداد باتوجه به نقشه‌هایی که با بسته الحاقی رایگان Battle of Jakku به بازی اضافه می‌شوند درنظر گرفته نشده است.

بازی Star Wars: Battlefront تنها با بخش چندنفره آنلاین منتشر خواهد شد. بخش آنلاین، مانند نسخه‌های پیشین Battlefield از رقابت‌هایی با حضور بازیکنان زیاد پشتیبانی می‌کند. اگر ویدیو معرفی بسیار زیبای بازی را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اولین تریلر Star Wars: Battlefront بپردازید.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده