نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بهترین مادهای GTA 5 (قسمت اول)

هفته‌ی گذشته برای طرفداران Grand Theft Auto V بسیار هیجان‌انگیز و پرسروصدا سپری شد. از زمان انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی در ۲۵ فروردین، همه منتظر بودند ببینند مادسازها چه چیزی جالبی به بازی اضافه می‌کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا مادهای برتر هفته‌ی قبل را بررسی کنیم.

با اینکه راکستار رسما از ساخت ماد برای بازی‌اش پشتیبانی نمی‌کند، اما این دلیل نمی‌شود که مادساز‌ها بیکار بننشینند و بخش‌ها و تغییرات مختلف را وارد GTA 5 نکنند؛ تغییراتی که بعضا به شما اجازه می‌دهند تا از اتومبیل خودتان به دیگران، اتومبیل شلیک کنید!

راکستار اخیرا یک بروزرسانی برای GTA 5 منتشر کرده که با نصب آن، بسیاری از مادهای بازی غیر فعال می‌شوند؛ اما اگر می‌خواهید این مادها را تجربه کنید می‌توانید منتظر انتشار بروزرسانی‌های بعدی از سوی راکستار بمانید و یا فایل‌های نسخه‌ی قدیمی‌تر بازی را از اینجا دانلود کرده و جایگزین فایل‌های فعلی کنید؛ البته مسئولیت عواقب این کار با خودتان است! به هر حال ما در ادامه جالب‌ترین مادهای GTA 5 را که در هفته‌ی گذشته منتشر شده‌اند معرفی می‌کنیم.

 

GTA-5634535

Script Hook V

این ماد که توسط الکساندر بلید طراحی شده، شبیه ترینر لینگان است که اوایل ماه گذشته عرضه شده بود و به بازیکن‌ها اجازه می‌داد تا با تقلب در بازی، به راحتی بتوانند پول و وسایل نقلیه‌ی مورد نیاز خود را به دست آورند. اما مهمتر از همه، این ماد بازیکن‌ها را قادر می‌سازد تا مدل شخصیت خود را تغییر دهند؛ بنابراین آنها می‌توانند هدایت یک وال، مرغ یا هر یک از ساکنین غیرانسان سن آندریاس را به دست بگیرند.

 

GTA 5 MOds

اتومبیل‌های زیردریایی

این ماد که توسط نارنگی پلاستیکی ساخته شده است، باعث می‌شود بازیکن‌ها بتوانند با اتومبیل خود به داخل دریا رفته و زیر آب به گشت و گذار بپردازند. این ماد جالب، مایکل، فرانکلین و ترور را به جیمز باندهای دنیای GTA تبدیل کرده است.

 

GTA_PCMod_Hydraulics

هیدرولیک

این ماد از LetsPlayOrDy باعث می‌شود تا وسایل نقلیه‌ی سن آندریاس به سیستم هیدرولیک فوق پیشرفته‌ای مجهز شوند. بازیکن‌ها می‌توانند با زدن کلید R و رها کردن آن، با وسیله‌ی خود به هوا بپرند! هرچه این دکمه را بیشتر نگه دارید، وسیله شما پرواز بلندتری خواهد داشت. این قابلیت برای ساخت صحنه‌های جالب و تهیه‌ی ویدئو از آنها بسیار کاربردی خواهد بود.

 

ضرب و شتم

این ماد که توسط یک مادساز ناشناس تهیه شده است، همانطور که از نامش می‌توان حدس زد، باعث هرج و مرج و ویرانی در بازی می‌شود. این ماد که براساس کدهای بازی GTA IV نوشته شده است، باعث می‌شود تا اتومبیل‌ها در داخل خیابان‌های شهر سُر بخورند و واژگون شوند. همچنین با استفاده از این ماد شما می‌توانید یک گردباد ایجاد کنید و اتومبیل‌های نزدیک خود را هل داده و یا به سمت خودتان بکشید. جالب‌ترین ویژگی ماد ضرب و شتم نیز امکان شلیک موشک از اتومبیل شما است که می‌تواند درجه‌ی هرج و مرج را در شهر به اوج خود برساند.

 

ption id="" align="aligncenter" width="740"] برای بارگذاری کامل ویدئو کمی منتظر بمانید!

 

Ragdoll On-Demand

این ماد جالب به وسیله‌ی SakRatt ساخته شده و کاری می‌کند که وقتی کلید U را فشار می‌دهید، شخصیت شما به یک تکه گوشت بی‌استخوان تبدیل شود که در بیشتر مواقع منجر به خلق صحنه‌های جالب و خنده‌داری خواهد شد. پیشنهاد می‌شود که این ماد را با ماد حرکت آهسته که آن هم توسط SakRatt ساخته شده است استفاده کنید.

اگر شما هم مادهای جالبی از GTA 5 سراغ دارید که در این مطلب به آنها اشاره نشده، حتما نامشان را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده