// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

صداگذار ارشد سری Forza به جمع سازندگان Gran Turismo پیوست

دو مجموعه بازی فورزا و گرن توریسمو در دو جبهه‌ی مایکروسافت و سونی سال‌ها در حال رقابت با یکدیگر هستند. حال رقابت این دو بازی شبیه ساز رانندگی با پیوستن صداگذار ارشد فورزا به جمع سازندگان گرن توریسمو رنگ و بوی تاز‌ه‌ای گرفته است. با زومجی همراه باشید.

از همان ابتدای خلق این مجموعه، بازی رانندگی پرآوازه‌ی سونی همیشه بخاطر صداگذاری موتورها و تایرها مورد انتقاد قرار گرفته است. با اینکه سال پیش بازی DriveClub با افکت‌های صوتی مسحور کننده خود توانست به خوبی عاشقان اتومبیل‌رانی را از این حیث راضی کند اما با این‌حال طرفداران دوست دارند که این روند در بازی Gran Turismo 7 هم ادامه داشته باشد.

به نظر می‌رسد که استودیوی پولیفونی دیجیتال، توسعه‌دهنده‌ی اصلی مجموعه بازی‌های انحصاری گرن توریسمو قصد دارد تا در ساخته جدید خود این مشکل را به طور کلی برطرف کند چرا که تیم سازنده اخیرا دست به استخدام مایک کاویزل زده است، مهندس صداگذاری‌ای که پیش از این سابقه کار بر روی مجموعه‌ ریسینگِ محبوب و بزرگ مایکروسافت یعنی Forza را داشته است. طبق اطلاعات منتشر شده او فقط دو ماه است که به مراحل ساخت پیوسته است لذا شاید تا زمان عرضه‌ی این شبیه ساز نسل بعدی مدت بسیار زیادی فاصله داشته باشیم اما احتمالا حضور او به عنوان یکی از سازندگان ارشد می‌تواند تاثیرات محسوسی را روی بازی داشته باشد.

نکته‌ جالب دیگر اینجا است که استودیوی پولیفونی دیجیتال دست به استخدام فردی خارج از فضای کشور ژاپن زده است، معمولا اکثرا سازنده‌های ژاپنی درونگرا هستند و قصد دارند تا در کشور خود فرصت شغلی ایجاد کنند. با توجه به رزومه‌ی کاری کاویزل در وبسایت لینکدین او از کالیفرنیا با تیم سازنده همکاری خواهد کرد. جدا از این‌ها نیز شایعاتی به گوش می‌رسد که استودیوی پولیفونی یکی از اعضای استودیوی ایولوشن (DriveClub) را برای ساخت رابط کاربریِ بازی خود استخدام کرده است. تمامی این خبرها قطعا می‌تواند باعث شود تا طرفداران این مجموعه نسبت به Gran Turismo 7 احساس خوبی داشته باشند چرا که در شماره‌های اخیر کاملا می‌توانستیم احساس کنیم که بازی همچنان در گذشته باقی مانده و خبری از پیشرفت نیست. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PushSquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده