// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

توضیحات خالق Mortal Kombat در رابطه با دلیل وجود فیتالیتی های آسان

امروز در طی پادکست مربوط به بازی Mortal Kombat X، اد بون خالق این مجموعه توضیح داد که چرا استودیوی ندررلم قابلیت فیتالیتی‌های آسان را به بازی Mortal Kombat X اضافه کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اد بون در این باره توضیح داد:

بازیکنانی وجود دارند که قادر نیستند تا فیتالیتی‌های معمولی را اجرا کنند. مخصوصا وقتی که بازی فریاد می‌زند «Finish Him» و شمارنده زمان شروع می‌شود. لذا دستپاچه شدن بازیکنان یکی از دلایلی بود که ما را ترغیب کرد تا فیتالیتی‌های آسان را به بازی اضافه کنیم.

قبل از عرضه بازی Mortal Kombat X ما تحقیقاتی را انجام داده و گروه‌هایی را جمع کردیم تا بازی قبلی را انجام دهند. در بین تمامی درخواست‌ها فیتالیتی‌های آسان جزو رده‌های اول بود. داشتن چنین قابلیتی به تمامی بازیکنان در گروه کمک می‌کرد. این قابلیت برای کسانی است که هیچگاه نمی‌توانند فیتالیتی‌های معمولی را اجرا کنند یا پیش از این هیچگاه نتوانسته‌اند در این مجموعه یک فیتالیتی بزنند.

در بازی Mortal Kombat X فیتالیتی‌های آسان جزوی از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نیز هستند. همچنین اگر نتوانستید فیتالیتی‌های معمولی را در بازی به درستی اجرا کنید همیشه می‌توانید با ورود به بخش «Krypt»، فیتالیتی‌های آسان را با پرداخت سکه خریداری کنید.

آیا شما هم از وجود قابلیت فیتالیتی‌های آسان در بازی Mortal Kombat X راضی هستید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده