نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

ابراز علاقه چارلی کاکس به حضور مرد عنکبوتی در سریال Daredevil

همان مرد عنکبوتی و Daredevil هردو از دارایی‌های مارول هستند. از آن‌جا که سریال Daredevil حسابی مورد توجه مردم قرار گرفته، چارلی کاکس، بازیگر نقش اصلی سریال Daredevil  از علاقه خود برای حضور مرد عنکبوتی در یک قسمت Cross-Over در این سریال صحبت کرده است.

کاکس از این‌که اَندرو گارفیلد، دوست و یار قدیمی‌اش دیگر در نقش مرد عنکبوتی (بازیگر فیلم The Amazing Spider-Man 2) ایفای نقش نمی‌کند ناراحت است، اما امید خود برای حضور این شخصیت در سریال Daredevil را از دست نمی‌دهد.

کاکس که این روزها درنقش مَت مِرداک درحال مبارزه با جرم و جنایت در شهر هِلزکیچِن است، بخشی از همکاری Daredevil با مرد عنکبوتی را در کتاب‌های کامیک خود دارد:

در کتاب‌های کامیک Daredevil قسمت جالبی وجود دارد که مِرداک باید از Daredevil دفاع کند و از آن‌جایی که جامعه شخصیت او را نمی‌شناسند، وی لباس خود را برتن پیتر پارکر کرده و از این مخمصه نجات پیدا می‌کند.

شما هم‌اکنون می‌توانید قسمت ۲۵ کتاب‌های کامیک Daredevil را از بخش ویکی‌پدیا وبسایت مارول مطالعه کنید.

دراین شماره که در سال ۲۰۰۱ منتشر شده و باب گِیل وظیفه نوشتن داستان آن را برعهده داشته، ساموئل گریگز به دلیل خسارت‌های وارد شده به اموالش از Daredevil شکایت می‌کند. مشکل جالبی که در این‌جا وجود دارد این است که گریگز مرداک را به عنوان وکیل قانونی خود انتخاب کرده و از آن‌جا که مرداک هم وکیل قانون و هم شخصیت زیر ماسک است، داستان جالبی در این بین رقم می‌خورد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست دارید در یکی از قسمت‌های سریال Daredevil مرد عنکبوتی را درکنار مرداک مشاهده کنید؟

با نمایش عالی فصل اول سریال Daredevil، استودیوهای ساخت فیلم مارول خبر ساخت و عرضه فصل دوم را برای سال ۲۰۱۶ تایید کردند.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده