// دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴

سازندگان بازی های Lords of the Fallen و Divinity با دست پر به E3 خواهند آمد

استودیوی دک13 سازنده بازی Lords of the Fallen و لارین استودیوز سازنده بازی Divinity: Original Sin هر دو پروژه‌های جدیدی در دست ساخت دارند که قرار است در E3 پیش رو از آن پرده برداری کنند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو قرار است وظیفه نشر هر دو بازی را بر عهده داشته باشد.

کمپانی فوکوس اینترکتیو به تازگی در کنفرانسی واقع در کشور فرانسه اعلام کرد دو استودیو دک ۱۳ و لارین، جدیدترین بازی‌های خود را برای معرفی در رویداد E3 امسال با خود به همراه خواهند آورد.

ما قصد داریم تا از این دو همکاری بزرگ طی همایش E3 واقع در لس آنجلس که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه صنعت بازی نام دارد، رونمایی کنیم.

در بین این همکاری‌ها، کمپانی فوکوس قصد دارد تا از پروژه جدید استودیوی دک13 رونمایی کند. بهترین استودیوی کشور آلمان در سال ۲۰۱۴. آخرین ساخته آن‌ها یعنی بازی Lords of the Fallen از زمان عرضه‌ی خود در اکتبر سال ۲۰۱۴ تا کنون توانسته نزدیک به یک میلیون نسخه فروش داشته باشد.

همکاری بزرگ بعدی که به آن اشاره کردیم با استودیوی بلژیکیِ لارین خواهد بود. سازنده بسیار موفقی که وظیفه ساخت مجموعه‌ی Divinity  را دارد. کمپانی فوکوس و استودیوی لارین سورپرایز بسیار زیبایی را برای بازیکنان و خبرنگاران در سرار دنیا قایم کرده‌اند که می‌توانید آن‌را طی همایش E3 در لس آنجلس پیدا کنید.

کمپانی فوکوس همچنین قصد دارد بازی جدید استودیوی دونت‌ناد سازنده بازی‌های Life Is Strange و Remember Me را هم در E3 نشان دهد. این بازی که Vampyr نام دارد در سبک نقش آفرینی ساخته شده است. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده