نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

فیلم Avengers: Age of Ultron دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ باکس آفیس را از آن خود کرد

دومین قسمت از فیلم انتقام‌جویان بالاخره در آمریکای شمالی بر روی پرده‌های سینما رفت و در اولین آخرهفته‌ی اکران خود، در رتبه‌ی دوم لیست پرفروش‌ترین افتتاحیه باکس آفیس کل دوران قرار گرفت. با زومجی همراه باشید.

در حالی که «عصر اولتران» نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود و از نسخه‌ی اول خود فروش بیشتری در هفته‌ی اول داشته باشد، باز هم در رتبه‌بندی کلی افتتاحیه باکس‌ آفیس آمریکای شمالی رتبه‌ی دوم را کسب کرد.

«انتقام‌جویان» که در سال ۲۰۱۲ اکران شد هنوز با ۲۰۷.۴ میلیون دلار در مکان اول این لیست است و عصر اولتران با ۱۸۷.۷ میلیون دلار در جایگاه دوم قرار دارد. دومین فیلم انتقام‌جویان توانست نسخه‌ی سوم «مرد آهنی» که قبلاً این جایگاه را با فروش ۱۷۴.۱ میلیون دلاری در اختیار داشت، کنار بزند. همانطور که می‌بینید سه فیلم اول پرفروش در هفته‌ی اول باکس‌آفیس در طول تاریخ، از آن استودیوی مارول است. این در حالی است که به احتمال بسیار زیاد یکی دیگر از تولیدات دیزنی یعنی هفتمین فیلم «جنگ ستارگان» با عنوان «نیرو برمی‌خیزد»، یکی از این سه جایگاه را در زمان اکرانش در ماه دسامبر از آن خود خواهد کرد.

از زمان عرضه‌ی «انتقام‌جویان: عصر اولتران» به صورت جهانی، این فیلم توانسته رقم ۵۲۷.۷ میلیون دلار فروش داشته باشد. لیست نهایی میزان فروش فیلم‌های باکس‌ آفیس را می‌توانید هر هفته از زومجی دنبال کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده