// یکشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تصمیم دیزنی برای لغو ساخت فیلم Tron 3

به گزارش هالیوود ریپورتر، دیزنی تصمیم به لغو ساخت فیلم Tron 3 گرفته است. در حالی که  استودیو  می‌گوید ساخت فیلم Tron 3 هیچ‌گاه به چراغ سبزی برای تولید نگرفته، اما شایعاتی مبنی بر آغاز فیلم‌برداری شماره سوم Tron در پاییز امسال در شهر ونکوور به گوش می‌رسید. در ادامه با زومجی همراه باشید.

انتظار می‌رفت که جوزف کوسینسکی، کارگردان فیلم Tron: Legacy برای هدایت فیلم سوم Tron به همراه همراه گرت هدلوند و اولیویا وایلد برای ایفای نقش سام فلین و کویرا بازگردند. هالیوود ریپورتر همچنین ادعا می‌کند که «دیزنی علاقه‌مند به افزودن جارد لتو به لیست بازیگران فیلم بوده‌ است،‌ اما پیشنهاد و مذاکرات در رابطه با این موضوع هیچوقت صورت نگرفت»

اولین قسمت از سری فیلم‌ های علمی تخیلی Tron در سال۱۹۸۲، در دنیایی داخل کامپیوتر با نام گرید با حضور ستارگانی مانند جف بریجز و بروس بوکس‌لایتنر روایت می‌شد.  این فیلم در زمان خود با موفقیت‌های خوبی روبرو شده‌ بود.

به اعتقاد هالیوود ریپورتر، وضعیت فیلم Tomorrowland یا «سرزمین فردا» در گیشه‌ها و فروش کم این فیلم در آغاز اکران جهانی آن باعث تصمیم دیزنی در رابطه با پروژه Tron 3 شده است. دیزنی ساخت فیلم سرزمین فردا را با بودجه‌‌ای معادل ۱۸۰ میلیون دلار به پایان رساند، اما این فیلم در طول چهار روز اول نمایشش کمی‌ بیشتر از ۳۲ میلیون دلار فروش کرد، این رقم کمتر از پیش‌بینی استودیوی سازنده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده