// یکشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹

تماشا کنید: حرکات و فنون رزمی شخصیت «نِرو» در بازی Devil May Cry 4: Special Edition

قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های Devil May Cry پس از سال‌ها به صورت بهینه‌سازی شده برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه خواهد شد. در ادامه با ویدیویی همراه باشید که فنون و نحوه‌ی مبارزه شخصیت «نرو» در DMC4: Special Edition نشان می‌دهد.

نسخه‌ی ویژه Devil May Cry 4 نه تنها از نظر بصری بهینه‌سازی شده است، بلکه سازندگان سعی کردند با آوردن شخصیت‌های دیگر به بازی و اضافه کردن بخش‌های جدیدی به گیم‌پلی و حتی روایت داستانی، هم مخاطبان قدیمی بازی را جذب کنند و هم کسانی که سال‌ها پیش موفق به انجام بازی نشده‌اند، با یک بازی کامل‌تر و بهتر روبه رو شوند.

در ویدیوی پیش رو، شما شیوه‌ی مبارزه و حرکات رزمی شخصیت Nero را مشاهده می‌کنید. بر خلاف دیگر بازی‌های سری Devil May Cry، در قسمت چهارم دانته شخصیت اصلی نیست و کاراکتر تازه واردی به نام Nero، قهرمان اصلی داستان است. Nero به نوعی پسر ویرجیل، برادر دانته محسوب می‌شود. البته ناگفته نماند که دانته در این بازی هم حضور دارد و حتی در بازی کنترل وی را به دست می‌گیرید. در نسخه‌ی ویژه که برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده، شخصیت‌های دیگری مانند ویرجیل، لیدی و تریشا قابل بازی خواهند بود.

دانلود ویدیو

Devil May Cry 4: Special Edition در کنسول‌های نسل هشتمی دارای رزولوشن 1080p است و بر اساس نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی در کشورهای غربی در نظر گرفته نشده اما ژاپنی‌ها اواسط تابستان امسال این بازی را تجربه می‌کنند.

کپ‌کام مدتی است که سیاست بازسازی بازی‌های قدیمی و شاخص خود را دنبال می‌کند و تا اینجای کار هم این بازسازی‌ها و بهینه‌سازی‌ها نتایج مثبتی را به دنبال داشته است. بازسازی قسمت اول مجموعه Resident Evil و همچنین عرضه نسخه نسل هشتمی DMC: Devil May Cry، جزو اولین قدم‌های کپ‌کام در این مسیر بوده است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده