// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بازی Halo 3: ODST Remaster برای ایکس باکس وان منتشر شد

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌ها از انتشار بدون اطلاع نسخه بهینه‌سازی‌ شده‌ی Halo 3: ODST برای دارندگان Halo: Master Chief Collection، امروز مایکروسافت رسما این بازی را انحصارا برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

با اینکه به نظر می‌رسد استودیو ۳۴۳ اینداستریز از قبل برای انتشار Halo 3: ODST برنامه‌هایی داشته، اما بروز مشکلات عدیده در عرضه Master Chief Collection سبب شد تا ODST به عنوان عذرخواهی به صورت رایگان برای خریداران MCC در نظر گرفته شود. کسانی که بازی Halo: Master Chief Collection را از تاریخ ۱۱ نوامبر تا ۱۹ دسامبر انجام داده باشند، کد مخصوص دانلود بازی Halo3: ODST Remaster را دریافت می‌کنند. بخش تک نفره‌ی ODST Remaster با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

به دنبال ماجراها و مشکلات فنی که در هنگام عرضه Master Chief Collection در کنسول ایکس‌باکس وان به وجود آمد و استودیو سازنده سعی در برطرف کردن آن با بسته‌های بروزرسانی متعدد داشت، ۳۴۳ اینداستریز وعده داد به عنوان عذرخواهی، بخش تک نفره و داستانی Halo 3: ODST را به صورت رایگان در اختیار دارندگان Halo: The Master Chief Collection قرار می‌دهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا محتوای ODST Remaster در اختیار همه‌ی کسانی که بازی Master Chief Collection را تهیه کردند قرار می‌گیرد یا همان‌طور که گفته شد، افراد خاصی با داشتن کد دانلود محتوا، قادر به دانلود بازی هستند.

در حال حاضر بروزرسانی به حجم ۲.۴ گیگابایت برای Halo: Master Chief Collection در دسترس قرار گرفته که نسخه بهینه‌سازی شده و بازسازی شده نقشه‌ی معروف چندنفره‌ی Relic از Halo 2 را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده