// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

سازندگان GTA معتقدند کنسول های نسل جدید هنوز قدرت واقعی خود را نشان نداده‌ اند

طبق صحبت‌های استراوس زلنیک مدیر ارشد اجرایی کمپانی تیک-تو، صاحب کمپانی‌های بسیار بزرگ دیگر مانند راک استار و توکی گیمز، بازی‌هایی که تا به امروز برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده‌اند هنوز نتوانستند از قدرت کامل سخت افزار دستگاه خود بهره ببرند به همین خاطر هنوز بهترین بازی‌های نسل را ندیده‌ایم. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

زلنیک این هفته طی کنفرانس « چهل‌ و‌ سومین همایش فناوری، رسانه و تلکام» در نیویورک توضیح داد که:

ما خودمان تا به امروز چندین بازی مختلف را بر روی نسل جدید عرضه کرده‌ایم اما فکر نمی‌کنم که حتی ذره‌ای از قابلیت‌های سخت افزارهای نسل هشتم را دیده باشیم و چنین چیزی بسیار هیجان انگیز است. این گفته‌ها شامل اکثر بازی‌هایمان خواهد شد و امیدوارم که در نهایت تمامی بازی‌هایمان را نیز در بر گیرد.

اندرو هاوس رئیس بخش پلی‌استیشن اوایل این هفته اعلام کرده بود امیدوار است طی E3 امسال بازی‌هایی معرفی شوند که بتوانند از تمامی قدرت کنسول‌های نسل جدید بهره ببرند. حال زلنیک نیز در ادامه‌ی این صحبت گفت که:

من فکر می‌کنم E3 امسال نمایشگاهی خواهد بود که بالاخره سخت افزارهای نسل بعد شروع به ارائه‌ی محتواها و تجربیات فوق العاده خواهند کرد که اگر نگوییم از تمامی قدرت سخت افزاری موجود بهره خواهند برد، حداقل بیشتر و بهتر از قبل ظاهر خواهند شد.

بازی Grand Theft Auto V تا به امروز بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازیِ کمپانی تیک-تو بوده که برای کنسول‌های نسل جدید عرضه شده است که البته باید این را هم در نظر داشت که بازی مذکور تنها یک نسخه‌ی بروزرسانی شده نسبت به نسخه‌ی نسل قبلی بوده و تنها چند ویژگی و تغییرات جدید به آن اضافه شده است.

از دیگر بازی‌های نسل بعدی تیک-تو می‌توان به بازی‌های کمپانی‌های توکی گیمز و توکی اسپورت اشاره کرد مانند Borderlands: The Handsome Collection، NBA 2K15، WWE 2K15 و Evolve.

در ادامه نیز این کمپانی چندین بازی مختلف نسل بعدی را مانند NBA 2K16، WWE 2K16،Battleborn،Borderlands 3 و پروژه‌ی مرموزی دیگر با نام Advent، در دست خود دارد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده