// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

اندی سرکیس در فیلم Star Wars: The Force Awakens رهبر بزرگ اسنوک ها خواهد بود

براساس خبری که در سایت رسمی جنگ ستارگان منتشر شده، اندی سرکیس قرار است نقشی به نام رهبر بزرگ اسنوک‌ها را در فیلم Star Wars: The Force Awakens بازی کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شما در تصویر بالا سرکیس را مشاهده می‌کنید که لباس مخصوص موشن کپچر را به تن کرده است. لوپیتا نیونگ هم به صورت موشن کپچر در فیلم Star Wars: The Force Awakens ایفای نقش می‌کند.

زمانی که عوامل ساخت فیلم در ماه آپریل سال ۲۰۱۴ معرفی شد، نام سرکیس در این لیست دیده شده بود. او به خاطر نقش‌های موشن کپچری که تاکنون بازی کرده، بسیار شناخته‌‌ شده است و کمتر نقش‌های واقعی از او دیده‌ایم. او در فیلم‌های مشهوری نظیر سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت حضور داشت، او در این فیلم‌ها نقش گالوم را ایفا می‌کرد. جدیدا هم در فیلم Avengers: Age of Ultron به عنوان شخصیت یولیسیز کلاو حضور داشت. سرکیس در دنیای باز‌ی‌های ویدئویی هم تجربه دارد. او در بازی Enslaved: Odyssey to the West که ساخته‌ی استودیوی نینجا تئوری است، نقش میمون را بازی کرد. او همچنین صداپیشگی شخصیت منفی بازی Volume را در کارنامه خود دارد.

سومین و جدیدترین سه‌گانه که بسیاری از طرفداران برای عرضه‌ی آن لحظه‌‌شماری می‌کنند. بار دیگر هریسون فورد، مارک همیل و کری فیشر ستارگان کلاسیک جنگ‌ستارگان بازگشته‌اند و در این سه‌گانه ایفای نقش می‌کنند. اطلاعات چندانی از نسخه‌ی هشتم و نهم در دسترس نیست، اما نسخه‌ی هفتم توسط جی.جی آبراهام کارگردانی می‌شود

اولین قسمت از سه‌گانه‌ی جدید جنگ ستارگان به نام Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر ۱۳۹۴) در سینما‌ها اکران خواهد شد. به دنبال آن در سال ۲۰۱۷ قسمت هشتم جنگ ستارگان و در سال ۲۰۱۹ این سه گانه با قسمت نهم خود به پایان خواهد رسید.

منبع: polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده