نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Need For Speed جدید برای اجرا نیاز به اتصال اینترنت دارد

Need For Speed، بازی اتومبیل‌رانی دنیای باز کمپانی الکترونیک آرتز، برای اجرا نیاز به اتصال آنلاین دارد. این موضوع از طریق توییتر رسمی بازی و در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در خصوص نیاز به اینترنت برای اجرای آن مطرح شد.

Need For Speed به یک اتصال آنلاین نیاز خواهد داشت، اما مزایای آن عالی هستند. تنوع بیشتر و تجربه‌ای باارزش‌تر با دوستان. Need For Speed به یک اتصال آنلاین نیاز خواهد داشت، اما مزایای آن عالی هستند. تنوع بیشتر و تجربه‌ای باارزش‌تر با دوستان.

سازندگان بازی توضیح داده‌اند که وجود این اتصال موجب می‌شود تا سایر بازیکن‌ها نیز در تجربه‌ی بخش داستانی بازی سهیم باشند و این از طریق بازی آنلاین حاصل می‌شود.

مارکوس نیلسون، مدیر کل استودیوی گوست‌ گیمز، سازنده‌ی Need For Speed به تازگی اعلام کرده بود که این بازی بر پایه‌ی بخش آنلاین وسیعی به نام AllDrive که در Need For Speed Rivals نیز شاهد آن بودیم ساخته می‌شود. تا این لحظه وجود بخش آفلاین در بازی تایید نشده است.

بازی Need For Speed که امسال برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، یک بازسازی کامل در این مجموعه‌ی محبوب خواهد بود. استودیوی گوست‌ گیمز برای ساخت بازی Need for Speed Rivals که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد نیز با کرایترین گیمز همکاری کرده است. Need For Speed جدید به ریشه‌های مجموعه بازمی‌گردد و با ارائه‌ی یک دنیای بزرگ و آزاد، سیستم شخصی‌سازی پیشرفته و بخش داستانی جذاب، قصد دارد تا بهترین تجربه‌ی ریسینگ را برای طرفداران پرشمار مجموعه به ارمغان آورد. در نمایشگاه E3 امسال اخبار بیشتری درباره‌ی این بازی خواهیم شنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده