// یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

سازنده بازی Soulcalibur می خواهد شما محبوب ترین کاراکتر این سری را انتخاب کنید

پراجکت سول، سازنده مجموعه‌ی Soulcalibur از شما می‌خواهد تا در شکل دهی آینده این سری مشارکت داشته باشید. برای خواندن جزئیات خبر با زومجی همراه شوید.

اگر به صفحه رسمی مجموعه‌ی Soulcalibur در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مراجعه کنید با نظرسنجی بزرگی با محوریت محبوب‌ترین شخصیت در کل این سری مواجه خواهید شد که به گفته تیم سازنده این نظرسنجی قرار است به چیز بسیار بزرگی ختم شود.

بازی Soulcalibur: Lost Swords آخرین شماره از این مجموعه‌ی قدیمی و پرطرفدار بود که در سبک رایگان با سیستم پرداخت درون برنامه‌ای، بدون بخش چند نفره ساخته شده بود. استودیوی پراجکت سول در صفحه فیس‌بوک خود پست دیگری ارسال کرده و به طرفداران اطمینان داد که این نظرسنجی هیچ ربطی به بازی Soulcalibur: Lost Swords نخواهد داشت.

سلام بر همگی. از تمامی شما برای شرکت و ابراز علاقه نسبت به این همه پرسی بسیار متشکرم. ما تا به الان توانسته‌ایم ۲۸۰۰ رای جمع کنیم که به نظرم برای شروع بسیار فوق العاده است. به هر حال بگذارید شفاف سازی کنم که این همه پرسی هیچ ارتباطی به بازی SoulCalibur Lost Swords نخواهد داشت بلکه مربوط به کل این مجموعه است. دوباره بخاطر پشتیبانی‌تان متشکرم و روزهای خوشی را برایتان آرزو می‌کنم.

نظرسنجی ذکر شده شامل ۴۵ شخصیت می‌شود که از تمامی شماره‌های این مجموعه از اصلی تا فرعی گرفته شده است. با توجه به نتایج حاصل شده تا به الان تلیم، تکی، زاسامائل، ایوی، زیگفرید و میتسوروگی به ترتیب شش شخصیت محبوب بین طرفداران این سری هستند. شخصیت یوشمیتسو از مجموعه‌ی Tekken نیز جزو ده رتبه اول قرار گرفته است.

طبق اعلام تیم سازنده این نظرسنجی در تاریخ دهم خرداد ماه پایان خواهد یافت و برای کاربران رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایل نظرسنجی جدایی در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می‌شود که اگر قصد شرکت در این همه پرسی را دارید با دقت انتخاب کنید چرا که فقط یک حق انتخاب داشته و ممکن است فقط یک نفر انتخاب شود.

از آنجایی که نه استودیوی پراجکت سول و نه کمپانی باندای نامکو اخیرا هیچ حرفی از یک بازی جدید برای مجموعه Soulcalibur نزده‌اند لذا اینکه نظرسنجی به چه چیزی وابسته خواهد بود برای ما نامشخص است. به هرحال همایش E3 بسیار نزدیک است و اگر خبری باشد قطعا در طی آن متوجه خواهیم شد. بازی Soulcalibur: Lost Swords سال گذشته بر روی کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد و تیم سازنده به صراحت اعلام کرد که سیستم پرداخت درون برنامه‌ای آن طوری طراحی شده است که هرچقدر پول بیشتری پرداخت کنید شانس برنده شدنتان بیشتر خواهد بود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده