نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴

در بازی Batman: Arkham Knight برای اولین بار با شخصیت Batgirl بازی کنید

معرفی Season Pass بازی Batman: Arkham Knight با قیمت ۴۰ دلار باعث شده تا علاقه‌مندان به این بازی اعتراضاتی نسبت به قیمت بالای آن داشته باشند. با زومجی همراه باشید تا دلایل راک‌استدی در رابطه با انجام این کار را جویا شوید.

ساعاتی پیش راک‌استدی در صفحه فیس‌بوک Batman Arkham اعلام کرد محتویات بسته Season Pass بازی Arkham Knight شش ماه محتویات جدید را دراختیار خریداران قرار می‌دهد. این استودیو اعلام کرد این بسته محتویات داستانی، چالش، شخصیت و وسایل‌نقلیه جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

اگرچه هنوز به صورت کامل از محتویات این بسته رونمایی نشده، اما راک‌استدی اشارات کوچکی به خصوصیات جدیدی که با Season Pass بازی به آن افزوده می‌شود کرده که یکی از آن‌ها حضور شخصیت بَت‌گِرل (Batgirl) در بازی است:

  • برای اولین بار در سری Arkham Knight، با شخصیت Batgirl در محیط‌های کاملا جدید بازی کنید و شاهد وقایع پیش از داستان اصلی بازی باشید.
  • پس از پایان وقایع بازی، باری دیگر با بتمن با شخصیت‌های منفی افسانه‌ای گاتام وارد مبارزه شوید و شاهد داستان و خصوصیات جدیدی در گیم‌پلی بازی باشید.
  • در ادامه با یاران همیشگی بتمن (نایت‌وینگ، رابین، زن گربه‌ای) وارد گاتام شوید و داستان بازی چه در گذشته و چه در حال را گسترش دهید.

Batman-Arkham-Knight

  • با طرح‌های جدیدی که برای بت‌موبیل دراختیار شما قرار می‌گیرد، وسیله‌نقلیه خود را به حال و هوای طرح‌های ابتدایی آن بازگردانید و با استفاده از بت‌موبیل وارد مسابقات رانندگی شوید.
  • با بتمن و همراهان وی وارد نقشه‌های جدید و با چالش‌های جدید بازی رو به رو شوید.
  • در ادامه شاهد اضافه شدن لباس‌های جدید برای شخصیت‌های بتمن، رابین، نایت‌ونیگ و زن گربه‌ای خواهید بود.

راک‌استدی همچنان در حال کار روی محتویات Season Pass بازی است و در آینده به صورت کامل از این محتویات رونمایی خواهد کرد. باتوجه به این اطلاعات، به نظر شما ۴۰ دلار مبلغ زیادی برای Season Pass بازی نیست؟

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. خریداران نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی همچنین می‌توانند از بسته‌ی الحاقی رایگان و انحصاری Scarecrow Nightmare Mission نهایت لذت را ببرند.

شما همچنین می‌توانید موشکافی جدیدترین ویدیو بازی Batman: Arkham Knight که در آن از یاران همیشگی وی رونمایی شد را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Batman Arkham Facebook Page


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده