نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

کنفرانس E3 الکترونیک آرتز در تاریخ ۲۵ خرداد برگزار می‌شود

کمپانی الکترونیک آرتز روز جمعه برنامه‌هایش برای حضور در نمایشگاه E3 2015 را اعلام کرد. ناشر فیفا کنفرانسش را مانند همیشه در تاریخ ۲۵ آبان در سالن شراین لس آنجلس برگزار می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که زمان این کنفرانس حدود یک ساعت باشد.

جزییات کنفرانس الکترونیک آرتز به تازگی از طریق وبسایت NeoGAF اعلام شد و پس از آن، زمان، تاریخ و محل برگزاری توسط این ناشر به تایید رسیدند، اما هیچ اطلاع دیگری از این کنفرانس در دست نیست. همچنین ما هنوز نمی‌دانیم که الکترونیک آرتز با کدام بازی‌ها به E3 امسال می‌آید؛ متعجب خواهیم شد اگر خبری از Star Wars: Battlefront، بازی امسال استودیوی EA Sports و یا Need for Speed در این کنفرانس نشنویم.

همچنین می‌توانید انتظار چند سورپرایز را نیز داسته باشید؛ احتمالا الکترونیک آرتز از بازی بعدی مجموعه‌ی Mass Effect که توسط بایوویر ساخته می‌شود یا حتی از IP جدید این استودیو رونمایی می‌کند؛ شاید بازی جدید Star Wars که توسط Visceral در حال ساخت است را ببینیم؛ شاید هم Titanfall 2. نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

در زیر برنامه‌ی موردانتظار کنفرانس‌های E3 2015 را مشاهده می‌کنید. هنوز سونی، مایکروسافت، نینتندو و یوبیسافت هیچ اطلاعی درباره‌ی برنامه‌های خود در این نمایشگاه نداده‌اند، اما اگر همه چیز مانند سال‌های گذشته برگزار شود، احتمالا برنامه‌ی زیر عملی خواهد شد.

برنامه‌ی زمان‌بندی کنفرانس‌های E3 2015

یک‌شنبه، ۲۴ خرداد
دوشنبه، ۲۵ خرداد
  • مایکروسافت (ساعت ۰۹:۰۰ - طبق پیش‌بینی)
  • الکترونیک آرتز (ساعت ۱۳:۰۰)
  • یوبیسافت (ساعت ۱۵:۰۰ - طبق پیش‌بینی)
  • سونی (ساعت ۱۸:۰۰ - طبق پیش‌بینی)
سه‌شنبه، ۲۶ خرداد

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده