نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

مدیر سونی از علاقه یوشیدا به بازی و دریافت تروفی پلاتینوم بازی Bloodborne می گوید

به تازگی اسکات رودی، مدیر بخش تولیدات پلی‌استیشن شرکت سونی ، در مورد روابط کاری خود با شوهی یوشیدا، رییس استودیوهای سرگرمی سونی و همچنین علاقه‌ی بسیار زیاد یوشیدا به بازی Bloodborne  صحبت‌های جالبی داشته است. با زومجی همراه باشید.

شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی یکی از محبوب‌ترین مدیران بخش پلی‌استیشن سونی است که میان کاربران طرفداران زیادی دارد. یوشیدا یک گیمر واقعی هم به حساب می‌آید و سری Soul و بازی‌های نقش‌آفرینی از بازی و سبک موردعلاقه وی است. اِسکات رودی، مدیر بخش تولیدات پلی‌استیشن در پادکست اخیری که در وبلاگ پلی‌استیشن پخش شده صحبت‌های خود را با بازی Bloodborne و علاقه یوشیدا به بازی‌های رایانه‌ای آغاز کرده است:

شوهی یوشیدا، رئیس شجاع ما موفق به دریافت تروفی پلاتینوم بازی Bloodborne شده است. اگر به گیمر بودن او شک داشتید، با این اتفاق به گیمر بودن او ایمان بیاورید.

گرفتن تروفی پلاتینوم Bloodborne کار آسوده‌ای نیست و فکر نکنم من در آینده موفق به انجام چنین کاری شوم. یوشیدا سریع این کار را انجام داد و خودش هم به این مسئله افتخار می‌کند. زمانی که وی در حساب شخصی خود کسب این افتخار را با دیگران به اشتراک گذاشت خیلی دوست‌داشتنی بود.

یوشیدا گیمر بزرگی است و سری Soul یکی از بهترین‌ سری‌هایی است که وی درطول عمر خود تجربه کرده است.

yoshida-tweet تصویری از توئیت یوشیدا در زمان اعلام خبر دریافت تروفی پلاتینوم بازی Bloodborne

رودی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

یوشیدا روی این بازی تمرکز کرده بود و فکر کنم کار بسیار خوبی هم بود. همین مسائل است که من به خاطر آن‌ها در اینجا کار می‌کنم. داشتن رئیسی که عاشق بازی است تنها دلیلی است که من را اینجا نگه داشته است.

ما در طول سال بارها یکدیگر را ملاقات می‌کنیم و معمولا هیچ‌گاه با یکدیگر بازی نمی‌کنیم، اما برخی اوقات در کنار یکدیگر روند تولید یک بازی را تماشا می‌کنیم.

بنابراین معمولا ما در کنار یکدیگر بازی نمی‌کنیم، اما زمانی که با یکدیگر هستیم و غذا می‌خوریم، تنها در رابطه با بازی صحبت می‌کنیم.

هردو ما برای خود خانواده داریم، اما در رابطه با تمام بازی‌هایی که تجربه کردیم با صحبت می‌کنیم و از لحظات شیرین و هیجان‌انگیز خود برای یکدیگر می‌گوییم.

زمانی که از رودی در رابطه با آخرین بازی‌ای که این دو در رابطه با آن صحبت کردند پرسیده شد، وی گفت:

واقعا مهم نیست. ما می‌توانیم در رابطه با آخرین بازی آیفون صحبت کنیم. من می‌دانم دفعه بعد در رابطه با چه بازی‌ای با یوشیدا صحبت می‌کنم. من تا به حال موفق به تجربه Heartstone نشده بودم و بار دیگر که یوشیدا را ملاقات کنم در رابطه با این بازی با وی صحبت می‌کنم.

روز گذشته برای ملاقات با یکی از استودیوهای بازیسازی سوار قطار بودم و Heartstone هم اخیرا روی دستگاه‌های آیفون منتشر شده، بنابراین با خود گفتم الان زمان خوبی برای تجربه Heartstone است و بدون شک از تجربه بازی لذت بردم.

بنابراین ما بیشتر در رابطه با این مسائل صحبت می‌کنیم. بیشتر اوقات ما در رابطه با خوبی‌های بازی، لذت‌بخش بودن و اجراشدن آن به بهترین شکل ممکن حرف می‌زنیم. تا زمانی که به هیجان این کار اضافه کنید، انجام آن لذت‌بخش است.

Bloodborne

رودی در قسمت اول صحبت‌های خود در رابطه با سخت بودن دریافت تروفی پلاتینوم بازی Bloodborne حقیقت را می‌گفت. برای دریافت این تروفی جدا از مشکلاتی که پیش روی خود دارید، باید سه بار و با آیتم‌های درست بازی را به اتمام برسانید. هربار که بازی را به اتمام برسانید کار شما سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و بدون شک دریافت این تروفی برای هر گیمری یک افتخار محسوب می‌شود.

در قسمت آخر صحبت‌های رودی که از رفتن به یک استودیو بازیسازی می‌گفت، احتمال می‌رود که وی به ملاقات سانتا مونیکا یا ناتی داگ رفته باشد. مقصد قطاری که رودی با آن حرکت می‌کرده به سمت ساندیگو، واقع در لس‌آنجلس بوده و هر دو استودیو ذکر شده در این منطقه قرار دارند.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های مدیر تولیدات پلی‌استیشن چیست؟ در دورانی قرار داریم که رهبر سه گروه اصلی بازی‌های ویدیویی از گیمرهای بزرگ محسوب می‌شوند. فیل‌اسپنسر و شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی مایکروسافت و سونی سابقه خوبی در گیمر بودن دارند و ساتورو ایواتا، مدیر نینتندو هم در گذشته به دلیل برنامه‌نویسی بازی‌های NES و Super NES از محبوبیت خاصی برخوردار است.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده