نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

شایعه: بازی جدید مجموعه‌ی Lego با حال و هوای Minecraft ساخته می‌شود

شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیوی تی‌تی گیمز، احتمالا بر روی بازی جدیدی از مجموعه‌ی Lego مشغول به کار هستند که با حال و هوای Minecraft ساخته می‌شود و Lego Worlds نام دارد.

تصاویر مربوط به این بازی که هنوز به تایید رسمی هم نرسیده‌اند در انجمن وبسایت Eurobricks منتشر شده‌اند. بر اساس اعلام نویسنده‌ی این پست، تصویر تبلیغاتی مربوط به این بازی (تصویر بالا) در پشت جلد دفترچه‌ی راهنمای بسته‌ی اسباب‌بازی لگویی 60097 City Square قابل مشاهده است. این بسته شامل ۱۶۸۳ قطعه‌ی مختلف است که کودکان می‌توانند از آنها برای ساخت یک شهر زیبا استفاده کنند.

در تصویر تبلیغاتی مربوط به Lego Worlds، علاوه بر شعار تبلیغاتی «جستجو، اکتشاف، ساختن»، لوگوی برادران وارنر و تی‌تی گیمز دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که این شرکت‌ها با همکاری یکدیگر در حال ساخت یک بازی ویدئویی لگویی در دنیای Minecraft هستند.

در تصویر یاد شده به هیچ پلتفرمی برای انتشار بازی اشاره نشده و سازندگان نیز فعلا در مورد این خبر توضیحی نداده‌اند. احتمالا طی روزهای آینده شاهد رونمایی رسمی Lego Worlds خواهیم بود.

برادران وارنر اخیرا Lego Dimensions را معرفی کرد که یک بازی اسباب‌بازی‌محور شبیه Skylanders یا Disney Infinity است. در این بازی شخصیت‌ها و محیط‌های مختلف از مجموعه‌های Lord of the Rings و Batman و Wizard of Oz و Back to the Future و غیره حضور خواهند داشت.

تی‌تی گیمز نیز هم‌اکنون بر روی Lego Jurassic World مشغول به کار است که داستان فیلم‌های مجموعه‌ی Jurassic Park را دنبال می‌کند.

مجموعه بازی‌های Lego تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه‌ به فروش رسیده‌اند و از این نظر می‌توان این سری را با مجموعه‌های بزرگی مثل Mario و Pokemon و Need for Speed و Final Fantasy و Grand Theft Auto و FIFA مقایسه کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده