// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

بسته Supremacy بازی COD: Advanced Warfare هفته بعد در دسترس قرار می گیرد

سومین محتوای قابل‌ دانلود بازی Call of Duty: Advanced Warfare به نام Supremacy هفته‌ی بعد برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این بسته شامل چهار نقشه‌ی جدید برای بخش چندنفره است که در تمامی آن‌ها مکانیک جدید Exo Grapple و بخش زامبی در آن وجود دارد. شخصیت بروس کمپل (قهرمان مجموعه فیلم‌های Evil Dead) هم به جمع شخصیت‌های جان مالکوویچ، بیل پکستون، روز مک‌گوان و جان برتنال می‌پیوندد.

اطلاعات هر نقشه را می‌توانید در زیر مشاهده می‌کنید:

  • Parliament: این نقشه براساس رودخانه‌ی تاماس شهر لندن طراحی شده است. کشتی باری نظامی در آن‌جا لنگر انداخته که منظره‌ای از شهر لندن را به همراه مبارزات سریع به تصویر می‌کشد. طراحی این نقشه‌‌ی متوسط (از نظر وسعت)  به گونه‌ای انجام گرفته که انواع مختلفی از گیمرها می‌توانند از آن لذت ببرند. بازیکن می‌تواند کنترل پایگاه نقشه‌ را به دست بگیرد و از آن‌جا موشک‌هایی را روانه دشمن کند.
  • Kremlin: بازیکنان در نقشه‌ی Kremlin باید منتظر یک مبارزه‌ی شدید در بیرون کاخ ریاست جمهوری روسیه باشند. جایی که آن‌ها در میان ساختمان‌های فرسوده و فرو ریخته‌ی میدان سرخ قرار دارند. این نقشه‌ هم همانند Parliament دارای وسعت متوسطی است. مکان‌های امن و عالی یک مزیت استراتژیک را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد یا می‌توانند با استفاده  از قابلیت‌های لباس مخصوص خود از مین‌هایی که اواسط مسابقه فعال می‌شوند، دوری کنند.
  • Compound: بازیکنان در یک مرکز آموزشی مخفی واقع در صحراهای کلرادو، خود را برای نبردی تا سر حد مرگ آماده می‌کنند. آن‌ها باید آماده شلیک کردن سریع در این نقشه‌ی کوچک و متقارن باشند. در این نقشه مبارزات سریع از مکان‌های باریک به سمت سازه‌ی برج اصلی ادامه می‌یابد.
  • Skyrise: بازیکنان در یک ساختمان آسمان‌خراش مشرف به آکروپلیس شهر آتن یونان حضور می‌یابند. این نقشه براساس بازی پرطرفدار Call of Duty: Modern Warfare 2، ساخته‌ی اینفینتی واردطراحی شده است. این نقشه میکانیک جدیدی به لباس مخصوص بازی می‌افزاید. بازیکن باید بر نقاط قدرتمند واقع در مرکز این نقشه نسبتا کوچک تسلط یابد تا هدف‌های کلیدی را کنترل کند.

محتوای قابل دانلود Supremacy در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد ۱۳۹۴) در ابتدا برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 منتشر می‌شود. تاریخ انتشار این بسته برای سایر پلتفرم‌ها هنوز مشخص نیست.

در پایان توجه شما را به دیدن ویدئویی از گیم‌پلی این محتوای قابل دانلود جلب می‌کنم:

دانلود با رزولوشن 360p

بازی Call of Duty: Advanced Warfare توسط استودیوی اسلچ‌همر گیمز ساخته شده است و در تاریخ ۴ نوامبر سال جاری (مصادف با ۱۳ آبان) توسط اکتیویژن برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4 ، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده