// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

شایعه: نسخه نسل هفتمی بازی Mortal Kombat X تابستان عرضه نمی‌ شود

شاید بسیاری از گیمرها هنوز به نسل هشتم کنسول‌ها مهاجرت نکردند و از طرفی منتظر عرضه نسخه پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی محبوب مورتال کامبت ایکس باشند، اما ظاهرا این بازی که قرار بود تابستان عرضه شود، دچار تاخیر شده است. با زومجی همراه باشید.

خرده‌فروشی‌های آمازون و گیم‌استاپ ساعاتی پیش تاریخ انتشار نسخه نسل هفتمی Mortal Kombat X را به ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵ تغییر دادند. در واقع این تاریخ عرضه معمولا برای بازی‌هایی درج می‌شود که قرار است در انتهای سال جاری منتشر شوند. هنوز گیم‌استاپ و آمازون تاریخ خود را اصلاح نکردند اما از طرفی، خرده فروشی‌های والمرت و تارگت همان تاریخ انتشار اصلی که ماه آینده را نشان می‌دهد، برای نسخه نسل هفتمی مورتال کامبت ایکس در نظر گرفته‌اند.

کوتاکو به نقل از واحد اطلاعات مشتریان گیم‌استاپ گزارش داده که بازی مورتال کامبت ایکس برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 تا پاییز سال جاری عرضه نخواهد شد.

مورتال کامبت ایکس در فروردین گذشته برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد که توانست هم نظر مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد و شاهد استقبال پرشور هواداران سبک مبارزه‌ای باشد به حدی که به رکورد بیشترین فروش در بین کل بازی‌های مجموعه مورتال کامبت دست پیدا کرد. بازی اصلی توسط استودیو ندررلم و شخص اِد بون، خالق مجموعه تولید شد و ساخت و توسعه‌ی نسخه‌ی نسل هفتمی به استودیو های ولتاژ سپرده شد تا بهترین خروجی ممکن را برای این کنسول‌های پرطرفدار به دست آورد و در تابستان ۲۰۱۵ منتشر کند.

ما در بررسی کامل و دقیق مورتال کامبت ایکس، نمره‌ی ۸ از ۱۰ را به این بازی اختصاص دادیم و در نتیجه‌گیری نهایی گفتیم:

مورتال کامبت ایکس یکی از آن بازی‌هایی است که توصیه می‌شود هر گیمری که به رقابت و هیجان علاقه دارد، آن را تهیه کند. تجربه‌ی بخش‌های تک نفره و آن مبارزات هیجان‌انگیز که با اجرای حرکات ایکس‌-ری و فینیشنگ‌ها، ما را به سقف می‌چسباند، خارق‌العاده هستند. همه‌ی اینها به لطف گرافیک مناسب و صداگذاری دقیق و حساب شده، تجربه‌ی خوبی را برایمان رقم می‌زنند. با همه‌ی این‌ها، اصلا انتظار خط داستانی هالیوودی و میخ‌کوب کننده مانند قسمت قبل نداشته باشید و فقط برای اینکه در جریان قصه قرار بگیرید، آن را سریع تمام کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p | تماشا ویدیو در یوتیوب

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده