نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱

از محتویات دومین بسته الحاقی رایگان بازی The Witcher 3 رونمایی شد

در راستای وعده استودیو سی‌دی پراجکت رد برای عرضه ۱۶ بسته الحاقی رایگان برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt، این استودیو روز گذشته از محتویات دومین بسته الحاقی رایگان این بازی رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سی‌دی پراجکت رد در صفحه رسمی فیس بوک خود اعلام کرد دومین بسته الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt یک ماموریت و لباس جدید را به بازی اضافه خواهد کرد که در ادامه می توانید به صورت دقیق از جزئیات این بسته مطلع شوید:

  • قرارداد: معدنچی‌های گم‌شده- برخی از معدنچی‌های روستای Skellige ناپدید شده‌اند. ماجرای ناپدیدشدن آن‌ها را بررسی و از سرنوشت آن‌ها باخبر شوید.
  • لباس جدید برای شخصیت یِنِفِر: در این بسته حتما لباس جدید یِنِفِر، جادوگر بزرگ شهر وِنگبِرگ را مشاهده کنید.

هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر تاریخ انتشار این بسته منتشر نشده است، اما احتمالا سه‌شنبه هفته آینده با بروزرسانی جدید شبکه‌های پلی‌استیشن، مایکروسافت و استیم، شاهد عرضه این بسته رایگان باشیم.

سی‌دی پراجکت رد درنظر دارد ۱۶ بسته الحاقی رایگان را برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کند. اواخر هفته گذشته این استودیو اولین بسته الحاقی رایگان این بازی را منتشر کرد و این بسته مدل مو و ریش جدید برای شخصیت گرالت و زره جدید را برای اسب وی با نام روچ به بازی اضافه کردند.

The Witcher 3 Wild Hunt (2)

اعضای سی‌دی پراجکت رد در استودیو خود اصول خاصی را برای فروش محصولاتشان دارند. مارسین ایوینسکی، موسس استودیوی سی‌دی پراجکت سابقا در این رابطه گفت:

ما بازی‌ها را دوست داریم، آن‌ها را تهیه می‌کنیم، بازی می‌کنیم و به هر تجربه‌ای که پیرامون آن‌ها هستند، اهمیت می‌دهیم. هر بار که به انتشار یک بازی نزدیک می‌شویم، انتظار داریم تولید کنندگان از بازی خود پشتیبانی کنند و در زمان بروز مشکل، سریعا آن را برطرف کنند. ما دوست داریم به صورت مداوم برای بازی‌ها به روز رسانی منتشر شود و تجربه‌ی بازی را بهتر کند، زمانی که محتویات رایگانی به ما داده می‌شود احساس می‌کنیم از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستیم. لازم نیست این محتویات بزرگ باشد، آن‌ها می‌توانند لباس جدید برای کاراکتر بازی، شمشیر جدید و یا یک زره‌ی جدید باشند.

نظر شما در رابطه با محتویات دومین بسته الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt چیست؟

اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشدید یا دوست دارید اطلاعات بیشتری را از عملکرد آن بدست آورید، طی روزهای آتی منتظر بررسی اختصاصی زومجی از The Witcher 3: Wild Hunt باشید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده