// سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۶

اسپنسر شایعات را رد کرد، Rise of the Tomb Raider انحصاری زمانی خواهد ماند

صفحه‌ی رسمی ایکس‌باکس وان در استرالیا چندی پیش با بروزرسانی یکی از پست‌های خود از ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۱۵ اعلام کرده است که بازی Rise of the Tomb Raider دیگر انحصاری زمانی نخواهد بود، بلکه کاملا در انحصار مایکروسافت قرار گرفته است. حال اسپنسر نسبت به این ادعا پاسخ می‌دهد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

صفحه‌ی مربوطه در بروزرسانی خود اعلام کرد که:

ما نمی‌توانیم صفحه را بروزرسانی کنیم اما بازی Forza 6 به زودی به عنوان یک انحصاری کامل برای کنسول ایکس‌باکس وان اضافه خواهد شد. برای آن دسته از افرادی که سوال کرده‌اند هم باید بگوییم که بازی Rise of the Tomb Raider یک انحصاری کامل برای کنسول‌های ایکس‌باکس خواهد بود نه انحصاری زمانی.

حال این مسئله باعث شد تا فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس صحبت‌هایی را در رابطه با این اکشن ماجراجویی پر طرفدار ارائه دهد. وقتی که یکی از طرفداران در شبکه اجتماعی توییتر از او راجع به این مورد سوال کرد اسپنسر پاسخ داد که از تابستان گذشته تا به الان هیچ چیزی تغییر نکرده است و بازی Rise of the Tomb Raider همچنان به عنوان یک انحصاری زمانی باقی خواهد ماند.

در رابطه با قرارداد ما بر روی مجموعه‌ی Tomb Raider باید گفت هیچ چیزی تغییر نکرده است. درست همانند گذشته که اعلام کردم این بازی یک انحصاری زمانی خواهد بود.

او در توییت دیگری ادامه داد که:

ما با استودیوی کریستال داینامیکس درحال همکاری هستیم تا بتوانیم در تعطیلات کریسمس امسال بازی بسیار فوق العاده‌ای را عرضه کنیم. از همان ابتدا نیز تنها هدف ما همین بوده است و تمامی تمرکز خود را بر روی آن گذاشته‌ایم.

Rise of the Tomb Raider1

بازی Rise of the Tomb Raider در تابستان سال گذشته طی نمایشگاه گیمزکام به عنوان یک انحصاری زمانی معرفی شد. فیل اسپنسر کمی بعد توضیح داد که قرارداد آن‌ها با کمپانی اسکوئر انیکس مدت زمان مشخصی دارد و همیشگی نخواهد بود. این به آن معنا است که ممکن است بازی Rise of the Tomb Raider پس از مدت مشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 یا رایانه‌های شخصی عرضه شود هرچند که هیچ کدام از این نسخه‌ها هنوز تایید نشده‌اند.

آن طور که به نظر می‌آید کمپانی مایکروسافت به شدت تلاش می‌کند تا این بازی در بهترین کیفیت ممکن امسال برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شود لذا وظیفه‌ی بازاریابی و عرضه‌ی آن را کاملا به دست گرفته است. هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای بازی اعلام نشده است اما ما امیدواریم که مایکروسافت طی کنفرانس خود در همایش E3 امسال توضیحات بیشتری را ارائه دهد.

بازی Rise of the Tomb Raider یک دنباله‌ی مستقیم برای بازی Tomb Raider که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد خواهد بود. نسخه‌ی قبلی تا به الان توانسته با فروشی بیش از ۸.۵ میلیون نسخه به پرفروش‌ترین بازی در تمامی این مجموعه تبدیل شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده