نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

کنسول Wii باعث آتش گرفتن یک خودروی تفریحی شد

به گزارش بازرسان آتش‌نشانی در کلورادو اسپرینگز، یک کنسول Wii که داخل یک خودروی تفریحی (کاروان) قرار داشت دلیل اصلی آتش گرفتن این خودرو است. شبکه‌ی تلویزیونی KOAA 5 این خبر را اعلام کرده است.

ترور پلگرین، صاحب این خودروی تفریحی در مصاحبه با KOAA 5 اعلام که که وقتی آتش‌سوزی شروع شد او در داخل کاروان حضور نداشت. پلگرین همچنین گفت که آتش‌سوزی ربطی به سیم‌های کنسول ندارد بلکه از داخل Wii آغاز شده و منجر به شعله‌ور شدن کل دستگاه شده است.

همچنین مسئولین اداره‌ی آتش‌نشانی کلورادو اسپرینگز در گفتگو با KOAA 5 اعلام کردند که سایر احتمالا درباره‌ی ایجاد جرقه و آتش گرفتن رد شده‌اند و هیچ شکی وجود ندارد که Wii باعث این حادثه شده است.

در این آتش‌سوزی علاوه بر کنسول Wii، تلویزیون و لباس‌های پلگرین به طور کامل سوختند، اما در حالی که سقف کاروانش آسیب دید،‌ خسارت چندانی به خودروی او وارد نشد.

پلگرین در بخش نظرات وبسایت KOAA 5 اعلام کرد که با یکی از نمایندگان نینتندو تماس گرفته است، اما چون او در انگلستان مستقر بوده، پلگرین را به نینتندوی امریکا ارجاع داده است.

یکی از تصاویری که شبکه‌ی خبری KKTVO 11 از این حادثه منتشر کرده است (تصویر بالا) نشان می‌دهد که پلگرین یک کنسول ایکس‌باکس 360 نیز داشته که در این آتش‌سوزی خسارتی به آن وارد نشده است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده